Flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. september 2017

Blop2

Hvad flyverdragt køber i (hvilket mærke)? Og har i nogle krav? 

Billig, mærke eller hvodan finder i den rigtige flyverdragt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2017

AnoMom

Blop2 skriver:

Jeg køber molo. Ikke pga mærket men fordi det er dem jeg synes er pænest. Er vild med deres print.  

Eneste krav jeg har er vand/vindtæt og at den er pæn 

Anmeld Citér

18. september 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg går efter slid styrke og vigtigst af alt vandsøjletrykket skal være over 8000 gerne 10000

Og gerne god bevægelighed i den. 

Så denne gang har jeg købt reima virkelig god kvalitet. 

De sidste par år da mine børn var helt små købte jeg mikk-line da de er tynde og varme så de var gode at bevæge sig i for de helt små. 

Ville aldrig købe billige fra bilka da de ofte ikke er varme nok eller kan holde vand ude. 

Anmeld Citér

18. september 2017

MiniMe2005

Vi har købt en fra Reima, da jeg har hørt rigtigt meget godt om dem. Vores krav var vandsøjle på mindst 10.000 (den Reima vi har købt er på 12.000+), god åndbarhed og slidstærk. Lige overtøj kunne jeg aldrig finde på at spare på (dvs ingen Bilka/Føtex, H&M eller lignende), da jeg synes, det er vigtigt, at det holder tørt og varmt, og at min søn kan bevæge sig i det. 

Vi fandt den i øvrigt på nettet med 30 procent rabat. Det kan godt betale sig at kigge lidt rundt der. Alternativt kan man kigge på reshopper og andre steder, da man godt kan finde lækre flyverdragter brugt i fin stand.

Generelt har jeg hørt rigtigt godt om Reima, Ver de Terre og LEGO tech. Til gengæld synes jeg, man hører meget blandet om Molo og Hummel.

Anmeld Citér

18. september 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi køber Reima, især på grund af vandsøjletryk 

Anmeld Citér

18. september 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Blop2 skriver:

Jeg går efter vandsøjletryk og åndbarhed. Og slidstyrke. Jeg køber Hummel igen i år, ikke pga mærket, men fordi jeg godt kan lide designet og den hun havde sidste år så ud som ny da vinteren var ovre 

Anmeld Citér

18. september 2017

NCB89

Da han var mindre købte jeg Mikk-line, da ikke var særlig tykke, men uden problemer har holdt ham varm. I år er jeg skiftet over til Reima, da jeg syntes Mikk-line blev alt for slidt til børnehavebrug. 

Anmeld Citér

18. september 2017

Skouboe

Da pigerne var mindre brugte vi Didriksons og elskede den allesammen. Nu hvor pigerne har ramt skolealderen, får de 2 delt. Den store kan for en gangs skyld genbruge sin vinterjakke fra Reima fra sidste år, og jeg har så suppleret op med et par nye skibukser fra Hummel.

Lillesøster havde et sæt fra Isbjørn sidste år og det var det mest fantastiske sæt, desværre er prisen også derefter, så i år får hun nogle skibukser, jeg købte på udsalg sidste år, og så en ny vinterjakke fra Reima.

Anmeld Citér

18. september 2017

(august)

Vi har indtil videre haft følgende mærker og været glade for dem alle:

Mikk-Line (da de var små)

Molo

Ticket to Heaven

Pomp de Lux

Friends (fra Super Brugsen)

Hummel

Reima (ikke så begejstrede for denne)

Anmeld Citér

18. september 2017

naj88

Vi har købt en fra Friends i år. Jeg har kun hørt godt om dem, og så kunne jeg få en flyverdragt, der var sat ned fra 750 til 250.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.