Jeg forstår ikke altid de der pessimister der bare SKAL komme med en nedladende kommentar eller en "Ja du kan altså stadig nå at miste den fordi du har testet for tidligt" - SO WHAT! Giv dog folk den der "Hvor vildt, du har fået en positiv test"-kommentar og lad dem have den bedste dag i deres liv.
Det er alligevel SÅ tidligt i graviditeten at de fleste kun har det her forum at bryde ud i glæde, fordi der også er en uskreven regl om man ikke må fortælle det til nogen før der er gået 12 uger
. De står sikkert og jubler og danser derhjemme. Vil vise den positive test til hele verden... og når de så sidder og skriver opslaget bliver de pludselig i tvivl og måske bange for at nogen skriver "den er altså ikke positiv" og derfor ender de med at spørge om den er positiv i stedet for at juble........ Så jeg synes det bedste man kan gøre mod sin med-søster er at skrive "Du er fanme gravid - kæmpe stort tillykke - nyd det" og hvis de så mister senere eller andet så har de i det mindste fået lov til at juble lidt <3
Vi er alle i samme båd, nogen med børn og nogen som ønsker det. Derfor er det bedste vi kan gøre for hinanden da helt klart at komme med noget opmuntrende, et klap på skulderen eller en krammer på vejen. Det er hvertfald min mission.
Peace out sisters
Anmeld
Citér