Jeg syntes egentlig den er svær.
For jeg kan også tænke hvad pokker er du blind? Men ny har jeg færdes på de her forums i 5 år og hvis der en ting jeg har lært at det simpelthen at folk ikke læser! Og det næsten lige meget hvad det er.
Jeg kan ord ret skrive min mand har blåt hår og stadig kunne folk skrive "nej jeg elsket grøn" 
Det samme gør sig gældende med graviditets test, hvis folk læste den indlægs seddel ville de se der er 2 billeder af en positiv (gælder ihvertfald både rema, valmed og rfsu) den ene et der: 2 lige røde streger, den anden: 1 tydelig test streg og en halvt så tydeligt der står lige står begge er positive. Basically en streg er en streg! Og som der også står så virker testen ved at teste for hcg som kun forkommer ved graviditet eller ekstrem sjældene sygdomme!
Den næste er folk der tester løbende for at sikre stigning
der står igen sort på hvidt "testen er ikke diagnostisk" Hvordan kan folk så bruge det til noget og hvordan er man lidt gravid?
Den tredje er dem der tjekker testen efter 2 timer og spørger gælder den? Læs indlægs sedlen der står "aflæs ikke efter 10 minutter, svaret er ugyldigt" godt så.
Og har man ikke indlægs sedlen, den er ødelagt osv. Så kan den findes på Google eller en af de 50.000 andre der har spurgt kan der findes tråde om
Anmeld
Citér