Hvorfor tvivl ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2017

Flomama

Jeg syntes egentlig den er svær. 

For jeg kan også tænke hvad pokker er du blind? Men ny har jeg færdes på de her forums i 5 år og hvis der en ting jeg har lært at det simpelthen at folk ikke læser! Og det næsten lige meget hvad det er. 

Jeg kan ord ret skrive min mand har blåt hår og stadig kunne folk skrive "nej jeg elsket grøn" 

Det samme gør sig gældende med graviditets test, hvis folk læste den indlægs seddel ville de se der er 2 billeder af en positiv (gælder ihvertfald både rema, valmed og rfsu) den ene et der: 2 lige røde streger, den anden: 1 tydelig test streg og en halvt så tydeligt der står lige står begge er positive. Basically en streg er en streg! Og som der også står så virker testen ved at teste for hcg som kun forkommer ved graviditet eller ekstrem sjældene sygdomme! 

Den næste er folk der tester løbende for at sikre stigning  der står igen sort på hvidt "testen er ikke diagnostisk" Hvordan kan folk så bruge det til noget og hvordan er man lidt gravid? 

Den tredje er dem der tjekker testen efter 2 timer og spørger gælder den? Læs indlægs sedlen der står "aflæs ikke efter 10 minutter, svaret er ugyldigt" godt så. 

Og har man ikke indlægs sedlen, den er ødelagt osv. Så kan den findes på Google eller en af de 50.000 andre der har spurgt kan der findes tråde om  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår det heller ikke. Jeg forstår heller ikke alle de tråde med teste, der helt tydeligt er negative, hvor folk skriver opmuntrende, at de kan se en utydelig streg. Det er da at give falske forhåbninger. Og hvorfor overhovedet ligge et billede af en negativ test op? Jeg har mit eget bud, og det er mangel på opmærksomhed��, men jeg springer bare  de tråde over. I starten jeg var herinde svarede jeg f.eks på de negative test, men oplevede flere gange, at folk(ikke kun trådstarter) ikke kunne acceptere at jeg pænt skrev, den er desværre negativ.

Jeg kan tilføje, at jeg ikke er bitter. Jeg har tre børn, og ønsker ikke flere��

Hvis man gerne vil juble over en positiv test, så gør det��

Hvis man er ked af, at testen (igen) er negativ, så skriv det. På den måde får man en opmærksomhed, der er ægte.

helt enig ! Godt skrevet!  

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak, men hun er 3 nu og har lige fået en lillebror, så det er ved at Old News

Nåh. Min test var faktisk også virkelig tydelig. Jeg var slet ikke i tvivl om at den var der og den kom med det samme, men det var den første test der nogensinde var kommet en streg på og jeg vidste virkelig ikke at en "svag" streg også betød positiv. Jeg ved godt at det lyder fuldstændigt tosset, men det var nu sådan det var. Som skrevet så var jeg overhovedet ikke "sikker" på at den var der, før jeg var ved lægen og få testet også og fik af vide at jeg altså var gravid.

Hvis jeg dengang havde vidst at der fandtes et forum som dette, kunne jeg nok godt have lagt et billede af en "knald-positiv" test op og spurgt om den rent faktisk var positiv.

Da vi så skulle lave lillebror, var sagen jo en hel anden og jeg ledte efter svage streger hver cyklus - det var til at blive tosset af.

bedre sent end aldrig med et tillykke 

- Ja , jeg ville aldrig selv gøre det . 2 streger gravid . Altså mit opslag vil være når min tid kommer " JEG ER GRAVIIIID ! SE MINE FLOTTE STREGER!" :-)  

men det er bare fordi mange søger den der " ej tror du ? ej hvad nu hvis " og en masse bekymringer. Og så bliver jeg sgu følsom oh tænker " bekymringer ? over om den totalt tydelige streg du har ? eller 2 rettere sagt! når man ikke har nogle tydelige streger og har mistet. så kan jeg forstå bekymring. " 

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

Jeg syntes egentlig den er svær. 

For jeg kan også tænke hvad pokker er du blind? Men ny har jeg færdes på de her forums i 5 år og hvis der en ting jeg har lært at det simpelthen at folk ikke læser! Og det næsten lige meget hvad det er. 

Jeg kan ord ret skrive min mand har blåt hår og stadig kunne folk skrive "nej jeg elsket grøn" 

Det samme gør sig gældende med graviditets test, hvis folk læste den indlægs seddel ville de se der er 2 billeder af en positiv (gælder ihvertfald både rema, valmed og rfsu) den ene et der: 2 lige røde streger, den anden: 1 tydelig test streg og en halvt så tydeligt der står lige står begge er positive. Basically en streg er en streg! Og som der også står så virker testen ved at teste for hcg som kun forkommer ved graviditet eller ekstrem sjældene sygdomme! 

Den næste er folk der tester løbende for at sikre stigning  der står igen sort på hvidt "testen er ikke diagnostisk" Hvordan kan folk så bruge det til noget og hvordan er man lidt gravid? 

Den tredje er dem der tjekker testen efter 2 timer og spørger gælder den? Læs indlægs sedlen der står "aflæs ikke efter 10 minutter, svaret er ugyldigt" godt så. 

Og har man ikke indlægs sedlen, den er ødelagt osv. Så kan den findes på Google eller en af de 50.000 andre der har spurgt kan der findes tråde om  

fedt skrevet  godt det ikke bare er mig der undre sig... 

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det ville jeg også mene 

Anmeld Citér

15. september 2017

BabyDrømme23

Anonym skriver:

hej alle ! 

jeg har ofte set opslag omkring "er jeg gravid ?" eller " er den god nok, for jeg er i tvivl " 

jeg syntes det er så fedt at man kan søge råd og andre øjne på ting man måske ikke lige tror på fordi man er bange for at blive skuffet ! 

Jeg håber ikke at støde nogle herinde og det er IKKE et surt opstød! Men.. Hvordan kan man være i tvivl hvis man har taget 4 test og de er så flotte positive! 

jeg er selv en person der har prøvet meget længe på at få et barn , og jeg tør da ærlig sige at jeg ville ønske det var mig Der fik sådan nogle flotte positive gravidtes test ! 

Hvad er det der gør i er i tvivl ? Det undre jeg mig lidt over..  

rigtig god weekend.. 

Jeg tænker det samme som dig

Håber lykken rammer jer snart  

Men et jeg ikke forstår det er dem der kommer med billeder af teste der i mine øjne er totalt negative. Hvad med selv at vente et par dage og test hvis mens ikke dukker op  

Jeg er selv 9 uger henne med mit næste barn og testede først da jeg var 5 uger og den var klart positivt  

Anmeld Citér

16. september 2017

Anonym

Jeg har tænkt det samme,og det eneste svar jegkan finde,er som en anden siger,fordi de ønsker andre jubler over deres positiv test.

Forstår ikke hvorfor man ikke bare skriver, Jubii jeg har testet positiv med en dansende smiley..

Det kan alle forstå og forholde sig til.

Anmeld Citér

16. september 2017

Anonym trådstarter

BabyDrømme23 skriver:

Jeg tænker det samme som dig

Håber lykken rammer jer snart  

Men et jeg ikke forstår det er dem der kommer med billeder af teste der i mine øjne er totalt negative. Hvad med selv at vente et par dage og test hvis mens ikke dukker op  

Jeg er selv 9 uger henne med mit næste barn og testede først da jeg var 5 uger og den var klart positivt  

tak Skal du have :-) 

- Og stort tillykke med graviditeten .  

Anmeld Citér

16. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har tænkt det samme,og det eneste svar jegkan finde,er som en anden siger,fordi de ønsker andre jubler over deres positiv test.

Forstår ikke hvorfor man ikke bare skriver, Jubii jeg har testet positiv med en dansende smiley..

Det kan alle forstå og forholde sig til.

Ja lige præcis!! 

Anmeld Citér

16. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

tillykke med din datter :-) 

- Men du gjorde også det mange andre ikke gør. Du ventede en uge.  Den blev tydeligere. Og jeg forstår godt at man kan være i tvivl . 

men jeg snakker om 2 steger der er HELT tydelige .  altså begge to helt lyserøde/ røde .. Det er det jeg ikke forstår.. at man der , så er i tvivl ... 

Fordi den ikke ligner, det er vist i vejledningen. Så enkelt er det. Jeg var i tvivl og sendte et billede til min svigerinde, som svarede, at den var bragende positiv. Ok (!??) men i vejledningen er teststregen rødbederød og mage til teststregen. På min test var den lyserød. 

Jeg havde ikke sat mig ind i, hvordan graviditetstest tester for graviditet. Ligesom jeg ikke kan fortælle dig præcis, hvordan mit termometer virker.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.