madpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2017

frkchili

Jeg smurte selv min madpakke fra jeg var 8 år, og det gik helt fint. Dog havde jeg lidt svært ved at skabe variation, så et tip er måske at I som forældre kan komme med forskellige idéer til hvad barnet kan lave, og så kan det selv stå for at smøre det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2017

Bshizzle

Min ældste begyndte og lave hans egen madpakke da han var 6 år 

Så gik der lige en periode hvor jeg lavede den (da jeg alligevel skulle lave min egen). 

Men jeg gjorde det at jeg handlede ind hver Søndag til madpakken hvor han måtte vælge de ting han godt ville ha i hans madpakke. (- Han har aldrig ville ha chokolade/nutella) så det var nemt nok at vide at det han fik med var i den sunde del af skalaen 

Nu har han en lillebror som er startet i skole, så nu laver han faktisk madpakken til ham og sig selv.. (og min når han lige har lyst - med små hilsner/hjerter) 

Anmeld Citér

13. september 2017

Carina:-)

De kan vel når de selv viser interesse og kan skelne imellem sundt og usundt.

Her smører jeg til alle også teenager. 

Synes det må være trist at åbne en madpakke  hvor der ingen overraskelser er.

Så jeg smører gladelig lige pt  6 madpakker hver morgen. 

Anmeld Citér

13. september 2017

Ciss

Jeg tænker at det kommer lidt an på personligheden. 

Jeg har en som er meget pligtopfyllende. Han er ikke slem til at gå utenom reglene osv. 

Og så har jeg en, som konsekvent hopper over hvor gærdet er lavest og gerne forsøger at bøje reglene, om der er noget andet, hun har lyst til.

Den første ville jeg godt kunne lade lave madpakker alene. Den anden måtte jeg have holdt lidt øje med. Selvom hun er ældst.

Nogle gange laver de madpakken selv. Andre ganger laver jeg den. Jeg elsker at give dem en lille overraskelse i hverdagen en gang i mellem. 

De går i 2. og 4. Klasse.

Jeg ser for mig, at om et par år har jeg sikkert ikke så meget at gøre med deres madpakker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.