Jeg har nok bare brug for luft. Sagen er den at min veninde er gravid, og der er skønt. Jeg syntes virkelig at det r dejligt for dem, og det har jeg efterhånden også sagt mange gange syntes jeg.
Jeg syntes lidt, at hun presse graviditeten ned over hoved på mig, og jeg tror ikke at jeg ønsker det. Jeg vil gerne sige tillykke osv, også snakke lidt om det, når vi ses, men jeg gider ikke sms, scanningsbilleder og facebookopdateringer helt uopfordret.
Min datter er nu næsten 3, og hun var ikke interesseret, og så hende ikke før til barnedåben 6 mdr efter fødsel. Så jeg syntes faktisk at hun forventer for meget af mig. Jeg har sat hende i boksen bekendt, og flytte hende fra venner boksen. Jeg syntes egentlig at hendes forventninger er urimelige, når hun ikke er mere interesseret i min datter.
Vi er 5, der ses i ny og næ og hun er den del af den gruppe. Jeg gør jo nok ikke noget ved andet end at brokke mig. Men jeg bliver sgu lidt sur indeni. Smsèr med opdateringer uden at have spurgt.(Det når man slet ikke.)
Jeg kan jo godt forstå at hun er glad, da det er stort, men det er svært for mig, da hun ikke var interesseret da jeg fik min datter og det var jo stor for mig.
Anmeld
Citér