Moster Lagkage skriver:
Manden skal da lære at tilsidesætte egne lyster, sikke en oplevelse for børnene at komme til udlandet når de aldrig har prøvet det før. Så skal han da ikke lege stopklods.
jeg hader mcDonalds og biografer, men tager da gladeligt med mine børn, da de ikke skal frarøves de oplevelser, bare fordi jeg er hysterisk og overfølsom.
prøv tænk at børnene kan fortælle de har været på ferie, og far ikke gider deltage i deres oplevelse og eventyr. Han skal da være der og hjælpe til og støtte op så børnene får en god oplevelse. Nogen ting gør man som familie.
Øv jeg ville blive tosset på min mand hvis han trak sådan en egoistisk mine op af hatten.
Ja, det du li har skrevet, har jeg sagt til ham 100 gange, at jeg syntes simpelthen ikke han kan være det bekendt overfor vores børn, ikke at deltage bare fordi "det ikke li er ham",
Det er sgu heller ikke li mig, at stå op 1000 gange hver eneste nat, men jeg gør det da, okay en mærkelig sammenligning, men alligevel
Ej, jeg er som egentlig ikke tosset, men jeg er satme skuffet, for godt nok ved jeg at han ikke syntes rejser er det fedeste, men havde virkelig troet, at han ville sige, at han tog med
Anmeld
Citér