jeg har stået i din situation.
Alt var hverdag og jeg fik gåsehud år min mand rørte mig.. det var bare ufedt at skulle være kærester. Jeg elskede ham som far til min børn men ikke som partner.
Jeg besluttede mig at det var mest fair overfor både mig selv,børn og især min mand som jeg jo stadig holdt af bare ikke rigtigt at være ærlig og melde ud at jeg ønskede skilsmisse.
Puha en samtale at have MEN MEN MEN det viste sig at min mand havde det på sammen måde. Han havde så fået talt med en god ven der havde rådet ham til at finde andre løsninger. bare for at sikre at han havde været rundt om det hele inden han " gav op"
Vi besluttede sammen at vi ville give det et sidste skud. OG vi forpligtede os selv overfor hinanden på at vi ville give dette sidste skud ALT hvad vi havde. INGEN nemme løsninger, ingen trusler Kun rent arbejde.
Vi satte en dato der hed 1/2 år ud i fremtiden. DER skulle vi være et sted i vores liv hvor vi følte mere for hinanden. Vi skulle kort sagt være i mål eller i det mindste begge føle at målet lå relativt tæt på.
Vi satte nogle parameter op for hvad vi begge mente vi gerne ville. Hvor ville vi gerne ende henne.
Blev disse ikke opnået ville vi i god ro og med fælles kærlighed til vores børn gå fra hinanden.
Vi startede med at "shoppe" par terapi og fandt flere gode steder.
Vi fandt et sted hvor vi efter en indledende samtale med terapauten blev eninge om et meget intensivt forløb der ville koste mange timer og kræve meget af os..
I dag ( 3 år efter) er vi stadig sammen og jeg elsker ham højere end jeg nogen sinde har gjort. Vi har sex flere gange om ugen og fysisk kontakt hver dag. Vi har lært at prioritere hinanden men også se hinanden i nyt lys.
Men jeg vil ikke lyve. Jeg skulle flytte en del grænser( det med at lade ham røre mig eks.) , bruge mange kræfter og investere meget af mig selv i det og det ente med at blive ben hårde 9 måneder inden vi stoppede vores terapiforløb, men det har været det hele værd.
Så der er håb endnu.. Måske lykkes det jer- måske ikke. Men måske skylder I hinanden, jer slev og jeres børn at give det en ben hård krævende men effektiv chance?