Halløj!
jeg har måske bare brug for gode råd, eller brug for at hære om andre har stået/står i en lignende situation?
jeg er gift med min mand og vi har sammen to børn. En der går i børnehave og en i dagpleje.
Førhen var vi meget kærlige overfor hinanden osv, men efterhånden som mange år er gået (vi har været sammen cirka 10 år) så er den der gnist der ikle rigtig mere. Vi samarbejder super godt som forældre, børnene trives og vi elsker hinanden uden tvivl. Men...
jeg tænder ikke på ham mere. Vi hverken rør eller kysser hinanden i hverdagen og hvert halve år når vi har sex er det uden kærlighed og faktisk slet ikke godt. Jeg har egentlig heller ikke lydt til at han skal kysse på mig eller røre ved mig på den måde...
jeg kan mærke jeg bliver hurtigt irriterer på ham- men det er kun når det omhandler børnene. Hvis jeg synes han har givet dem forkert tøj på, ikke leger nok med dem osv osv. Det bliver han selvfølgelig frustreret over da han egentlig er meget på banen i forhold til mange andre fædre..
nå. Summa summarum - når man er nået dertil hvor man elsker hinanden fordi man har bærn sammen og har boet sammen i mange år, men ikke har Lyst til hinanden rent tiltrækningsmæssigt, hvad så? Kommer det mon tilbage når ungerne bliver ældre?
Det er ikke sådan at jeg slet ikke har lyst til sex, kærtegn osv. Det har jeg! Jeg har faktisk en stort behov. Det bliver dog voldsomt undertrykt fordi jeg ikle har lyst med ham. Jeg vil gerne understrge at jeg aldrig har været utro eller i nærheden af..
så hvad gør man? Nogen der står i eller har stået i noget lignende?
Anmeld
Citér