Hvornår fik I tid til aftenhygge igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.796 visninger
23 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2017

CDi

Hej allesammen,

jeg sidder med 4 uger gammel baby og hele vores opstart har været lidt svær med mange bump på vejen. Jeg er glad, men hvor jeg bare SAVNER at kunne sidde med min kæreste om aftenen og se en film uden at have en grædende baby eller en baby som tager al opmærksomheden. Så for at have lidt at se frem til: Hvornår begyndte I igen at få mulighed for at have aftener hvor I kunne kærestehygge og ikke altid måtte have fokus på baby?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2017

moar34

CDi skriver:

Hej allesammen,

jeg sidder med 4 uger gammel baby og hele vores opstart har været lidt svær med mange bump på vejen. Jeg er glad, men hvor jeg bare SAVNER at kunne sidde med min kæreste om aftenen og se en film uden at have en grædende baby eller en baby som tager al opmærksomheden. Så for at have lidt at se frem til: Hvornår begyndte I igen at få mulighed for at have aftener hvor I kunne kærestehygge og ikke altid måtte have fokus på baby?

Vores pige var omkring 3 måneder da der kom en mere fast rytme på hvor vi kunne putte hende til natten mellen 19-20 . Før det var set mellem 22 og 24 hun først sov og så var aftenen ligesom gået  hun er snart 6 måneder og vi nyder virkelig vpres aftener 

Anmeld Citér

2. september 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med vores den mindste gik der godt 8 mdrer vh stine

Anmeld Citér

2. september 2017

MiniMe2005

Da vi fik en fast putterutine omkring 7-8 måneder. 

Men vi så nu stadig tv inden da. Så sov min søn bare på mig eller i liften inden godnatamningen.

Anmeld Citér

2. september 2017

Nel

Vores baby på 4 måneder går i seng mellem 7 og 9.30 - sådan ca. Så vi ved, at når hun er faldet i søvn i det tidsrum, så har vi resten af aftenen for os selv. (mere eller mindre, hun skal stadig lige have en sut i munden engang i mellem) Sådan har det været siden hun var omkring 3 måneder - Så bare rolig, det bliver altså bedre. I starten er det bare mega hårdt og man laver ikke andet end at holde øje med baby. Men som de andre skriver, så kommer der mere og mere rutine på, jo ældre barnet bliver.

Anmeld Citér

3. september 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
CDi skriver:

Hej allesammen,

Vores ældste var omkring 8 måneder, den yngste også deromkring men han havde mange opvågninger i løbet af aftenen/natten til han var knap 2 år

Anmeld Citér

3. september 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Da hun var 3-4 måneder.. da hun begyndte at få en rytme..

men ellers så havde vi hende bare liggende ved os.. når vi så fjernsyn.. altså når hun sov

Anmeld Citér

3. september 2017

Skouboe

Da den yngste var 3 år.

Anmeld Citér

3. september 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Omkring 4 mdr begyndte vores at "gå i sin egen seng" og sove 2-4 timer i første stræk. Indtil da sov han mest i vores arme i stuen. 

Anmeld Citér

3. september 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Min dreng er 16 måneder, og vi har det enkelte dage. Mange dage tager det dog over halvanden time at putte ham... Vi havde lige en god periode på et par måneder da han var omkring et år, hvor han kunne puttes et kvarter, men ellers han han altid været dødsvær at få til at sove om aftenen. Så har vi lige en times tid sammen om aftenen, inden jeg dejser om at træthed, og må overgive mig omkring kl. 21.30, for bassen står op igen kl. 5.00. Er gravid igen, og det bliver man ikke mindre træt af.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.