Vandrejournal og tid til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Maise

Mini-Terp skriver:

Årh øv, det gider jeg da ikke i gennem...

Må nok hellere få ringet til lægen så, men jeg sys hellere ikke at jeg vil virke anmassende dernede...

Næ men det er dælme også ærgeligt ikke og nå til NF. Du kan jo bare undskylde at du ringer, men lige ville høre osv, da der jo ikke er så lang tid til det er for sent osv. Det synes jeg godt du kan tillade dig. Jeg arbejder selv inden for sundhedssystemet, så det er måske derfor at jeg er ligeglad med at forstyrre dem. Har selv i en periode været ugens gæst på fødegangen, da jeg pga. pletblødning, så de kender mig på forhånd. ved ikke om det er godt eller skidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

Lise

Du skal jo også have taget blodprøven til doubletest senest en uge inden din NF scanning. Ring hellere til dn læge og hør hvad der sker. Og hvis de har sendt afsted, må de lige ringe til hospitalet...

På Hvidovre (eller region hovedstaden måske?) skal man heldigvis selv bestille tiden online, og det kan man gøre så snart man har været til første lægebesøg. Så jeg har ikke gået og ventet på noget brev.

Anmeld

10. oktober 2009

forår

Jeg skulle selv ringe og bestille tiden til NF scanningen, så tror det er lidt forskelligt, men jeg ville da osse få ringet til lægen bare lige for at tjekke det..

Dea 31+0

Anmeld

10. oktober 2009

Hanan <3

jeg fik også min Vandrejounal  den første gang jeg var hos lægen.

og NF skulle jeg selv bestille over denne side her samt double test for er før NF

https://www.nakkefold-hs.dk/C1256DB000769AF6/Main?ReadForm

Anmeld

10. oktober 2009

Mira0911

Jeg fik min vamdrejournal imellem 11. og 12 uge... Kom til NF da jeg var 16 uger henne....

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

Mini-Terp skriver:

Jeg var også ca 8 uger henne da jeg fik lavet vandre... Men venter bare stadig i længsel efter den..

Puha så har jeg kun 2½ uge ca inden det er forsent med NF...

Tror vist du skal have fat i din læge. Jeg fik da min vandre journal med der fra og så skulle jeg selv ringe til jm og få en tid og brevet til  scanning får du fra sygehuset af. Men hvis din læge ikke rigtig er kommet videre med det så sker der jo ikke noget der

Anmeld

10. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg fik lavet vandrejournal efter jeg havde gået 8+3 uger. Det var min læges tidligste grænse. Jeg fik selv en kopi med hjem, hun sad og skrev den mens jeg var der. Derefter gik der 10-12 dage, så fik vi brev fra hospitalet med datoer for NF og MD, og for første jordmodersamtale.

Jeg synes da ikke der er noget som helst anmassende i at ringe og forhøre dig hos lægen - det er din ret som bekymret gravid, og det ville da være surt at gå glip af NF, eller doubletesten pga manglende blodprøver.

Kh

Rosa

Anmeld

10. oktober 2009

Halbschön

Mini-Terp skriver:

Jeg har fået lavet vandre journal, men hun ville sende den til mig.. Jeg fik den lavet til den første svangre underøsgelse d. 30 sep..

Hvornår er det man normalt skal til NF??

Lige en rettelse.... NF er indtil 13+6..

Anmeld

10. oktober 2009

Rikkemor89

Hej, du skal ringe til din læge & sige a du gerne ville hører om du er blevet glemt & så fortælle dem a du ikk har fået noget med posten endnu, men du skal ikk unds´kylde, sådan nogen ting skal da bare være i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.