Vandrejournal og tid til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Bom

Hej Piger...

Hvornår fik i jeres vandre journal fra lægen?? Og hvornår fik i tiden til NF??

Jeg har nemlig slet ikke set skyggen af noget, og postkassen bliver tjekket HVER dag..

Jeg var til den første svangre undersøgelse d. 30 sep.. Og er idag 10+1..

Knus Maria som er meget utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Maise

Mini-Terp skriver:

Hej Piger...

Jeg har nemlig slet ikke set skyggen af noget, og postkassen bliver tjekket HVER dag..

Man får normalt lavet vandrejournal 1 gang man er til lægen, som så sørger for at der kommer en henvisning til sygehuset om at du er gravid. Sygehuset skal så sende en dato til nakkefoldsscanning. Syens da lige du skal ringe til din læge og høre om du ikek snart skal haev lave en vandrejournal, ellers når du jo ikke til NF. mvh mai

Anmeld

9. oktober 2009

Maise

Mini-Terp skriver:

Hej Piger...

Vnadrejournal er ikke noget man får tilsendt men noget man laver sammen med lægen eller en sygeplejerske der er tilknyttet lægehuset.

Anmeld

9. oktober 2009

Bom

Maise skriver:

Man får normalt lavet vandrejournal 1 gang man er til lægen, som så sørger for at der kommer en henvisning til sygehuset om at du er gravid. Sygehuset skal så sende en dato til nakkefoldsscanning. Syens da lige du skal ringe til din læge og høre om du ikek snart skal haev lave en vandrejournal, ellers når du jo ikke til NF. mvh mai

Jeg har fået lavet vandre journal, men hun ville sende den til mig.. Jeg fik den lavet til den første svangre underøsgelse d. 30 sep..

Hvornår er det man normalt skal til NF??

Anmeld

9. oktober 2009

Maise

Mini-Terp skriver:

Hej Piger...

fik den lavet da jeg var omkring 7-8 uger henne.

Anmeld

9. oktober 2009

Maise

Mini-Terp skriver:

Jeg har fået lavet vandre journal, men hun ville sende den til mig.. Jeg fik den lavet til den første svangre underøsgelse d. 30 sep..

det sakl man have været senest når man er 12 + 6 uger henne.

Anmeld

9. oktober 2009

Bom

Maise skriver:

det sakl man have været senest når man er 12 + 6 uger henne.

Jeg var også ca 8 uger henne da jeg fik lavet vandre... Men venter bare stadig i længsel efter den..

Puha så har jeg kun 2½ uge ca inden det er forsent med NF...

Anmeld

9. oktober 2009

Maise

Mini-Terp skriver:

Men synes klart at du skal ringe til lægen og høre om de har underrettet sygehuset, da du ikke har modtaget nogen dato derfra endnu. Mit lægehus klokkede i det med at underrette sygehuset, så jeg ringede selv til en sekr. på fødegangen på det sygehus hvor jeg har besluttet mig for at føde som hjalp mig med at få en dato til NF.

Anmeld

9. oktober 2009

Maise

Mini-Terp skriver:

Jeg var også ca 8 uger henne da jeg fik lavet vandre... Men venter bare stadig i længsel efter den..

Puha så har jeg kun 2½ uge ca inden det er forsent med NF...

JA jeg havde nemlig heller intet hørt ca 14 dage før man senest skal have lavet en NF og ringede til fødegangen og de have ikke modtaget min vandrejournal. Det viste jeg at mit lægehus havde fået lagt min vandrejournal ind blandt en anden patients papirer og aldrig var sendt afsted til fødegangen.

Anmeld

9. oktober 2009

Bom

Maise skriver:

Men synes klart at du skal ringe til lægen og høre om de har underrettet sygehuset, da du ikke har modtaget nogen dato derfra endnu. Mit lægehus klokkede i det med at underrette sygehuset, så jeg ringede selv til en sekr. på fødegangen på det sygehus hvor jeg har besluttet mig for at føde som hjalp mig med at få en dato til NF.

Årh øv, det gider jeg da ikke i gennem...

Må nok hellere få ringet til lægen så, men jeg sys hellere ikke at jeg vil virke anmassende dernede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.