Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja sådan bliver jeg nødtil og tænke har lagt lidt og grublet over i weekenden her at chancen self stadig er lav men i mine øjne syntes jeg bare chancen virker SÅ stor
Ja sådan bliver jeg nødtil og tænke har lagt lidt og grublet over i weekenden her at chancen self stadig er lav men i mine øjne syntes jeg bare chancen virker SÅ stor
Jeg kan godt forstå det er svært at vente på svar, men risikoen er ikke så stor og jeg mener at have hørt at når det ikke er nakkefolden der er for tyk, men blodprøven, så er jeres odds endnu bedre.
Jeg krydser fingre for at jeres lille bebs er rask
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rockertand skriver: Tallet er én faktor, du skriver selv, at der ikke er noget på skanningen, der indikerer Down.
Tallet er én faktor, du skriver selv, at der ikke er noget på skanningen, der indikerer Down.
Skrev ikke at der ikke var noget der indikere nakkefolden er alt for tyk!
Men hun så ikke noget alarmerende udover både blodprøve og nakkefolden slog kraftigt ud eller får man heller ikke et tal på 1:12 det gir sig selv , men jeg takker for din med følelse
anonym12 skriver: Jeg kan godt forstå det er svært at vente på svar, men risikoen er ikke så stor og jeg mener at have hørt at når det ikke er nakkefolden der er for tyk, men blodprøven, så er jeres odds endnu bedre. Jeg krydser fingre for at jeres lille bebs er rask
Håber sådan du har ret, ringede ind om fredagen for at høre, og hun sagde nakkefolden var alt tyk og blodprøven havde slået ud ! Åh ha vente tiden er bare så lang
Anonym skriver: Håber sådan du har ret, ringede ind om fredagen for at høre, og hun sagde nakkefolden var alt tyk og blodprøven havde slået ud ! Åh ha vente tiden er bare så lang
Har du fået svar?
Hej Ts,
Den gang jeg var til nf, fortalte min jm mig om en kvinde som fik tallene 1:2 for downs. Scanningen viste en baby med næseben og en lidt tykkere nakkefold.
Blodprøverne viste at det var en sund og rask baby.
Jeg ønsker dig det bedste
Jeps så har vi fået svar vi venter en lille pige
Som ikke havde downs fik lige sendt for hurtigt
Dejligt. Stort tillykke
Vivienne skriver: Dejligt. Stort tillykke
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128