Hej 
Jeg var igår til nakkefold scanning, en scanning som normalt skulle være den bedste dag i ens liv, ændrede sig til og blive den værste.
scannings damen fortalte om det ene og det andet og vi sad begge med tåre i øjene .. vi var så lykkelig endelig skulle vi være forældre til en purk mere som vi har drømt og kæmpet for i 2 år.
Efter scanningen køre hun så mine tal igennem, og siger så vi faktisk ligger i risiko for kun dowsn.
En klap lukkede fuldstændigt i og jeg var i kæmpe gråd!
mine tal hedder 1:12 .. jeg forstår det slet slet ikke ..
hun siger så at hun slet ikke ser noget på scanningen der indikere at det skulle have dowsn men det er tallene der siger det.. jeg ved ikke hvad jeg skal tro, 
Vi snakker så om moderkages prøve og om nifty , vi blev enig om at det blev en nifty prøve fordi jeg var i normal område for de andre!
Jeg er 24 år gammel, har et bmi på 32 så lidt for meget,
De brugte også min datters tidligere blodprøver hvorfor det?
Jeg er så sønder knust, og ugen følges langt inden vi får svar, jeg tror jeg ville se lysere på det hvis min risiko hed 1:300 eller ligne men 1:12 det syntes jeg ikke engang er en "øget" risiko som hun beskrev det men HØJT!
Jeg har snart grædt så meget at der ikke flere tåre kan komme, jeg har ikke sovet hele natten og manden og jeg kan næsten ikke snakke sammen om det fordi det gør så ondt,
Men vi kommet frem til barnet skal fødes med down hvis det viser sig vi ikke ventede et sundt og rask barn, samtidigt får jeg dårligt samvittighed overfor vores datter, for barnet ville jo have specielle behov men vi har mærket dybt ned i os at vi ikke kan fjerne det og vi vil fortryde det omgående.
Er der nogen med down der kan fortælle hvad vi går ind til, eller hvor det viste sig at scanningen tog fejl? 
Anmeld
Citér