Blødning i uge 15

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2017

Babilooo

Smølfine123 skriver:

Pletblødninger og så blev min livmoder hård. Jeg havde ondt og endte med at gå ned på sofaen. Her lå jeg så i en time da jeg ikke kunne sove. 

Jeg satte menig op og så styrtblødte jeg... vel tæt på en halv liter. jeg blev hentet i ambulance og scannet. Det var min randen af livmoderen der havde løsnet sig en smule. Dvs risikoen for fuld moderkageløsning var væsentlig større end normalt. = farligt for mig og evt dødeligt for barn. Jeg måtte ikke tage i sommerhus fornafstanden var for lang til et hospital. 

Så længe du bløder ville jeg ikke bære eller dyrke sex eller motionere overhoved. 

Efter min større blødning bevægede jeg mig faktisk ikke andet end for at gå på toilettet i de første 4 dage.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2017

Benjamins'mor

Mariia4 skriver:

Jeg blødte desværre også så meget at jeg dryppede på gulvet  blødte du hver dag eller? 

Gik det så bare væk af sig selv? 

Ja, hver dag i et par uger. 

Det gik stille og roligt over igen.

Anmeld Citér

31. august 2017

CC79

Mariia4 skriver:

Blødte du hver dag eller kun nogle dage? Vi skal til kønsscanning på lørdag på privathospital, så tænker jeg snakker med dem og hører om de kan se noget ellers må jeg prøve og holde mig i ro de næste par uger 

Ja det bedste du ka gøre er at lave så lidt du kan bare for en sikkerheds skyld når du nu ikke kender årsagen. Blødte ikke voldsomt men kunne godt pludselig komme en del blod og så mange timer uden. Det var meget skræmmende med den uvished. De sidste uger kom der kun brunt gammelt blod og til sidst gik der dage imellem indtil de sidste rester blod var væk og til MD skanningen var hæmatomet helt væk. Men nej blødningerne var ikke voldsomme men har hørt nogle kvinder bløde meget uden der sker noget med barnet. Min mor blødte meget voldsomt med mig i første trimester og hun troede faktisk hun havde aborteret. Men ja håber de finder en årsag så du ved hvorfor for det er så ubehageligt ikke at vide hvorfor der er blod. Det så skræmmende så føler sådan med dig.

Anmeld Citér

7. september 2017

Mariia4

Vi var til kønsscanning i lørdags og der kunne hun se jeg havde nogle blodkar som havde blødt og som lå til at have stor sandsynlighed for at bløde hvis jeg var for aktiv. Så fil af vide jeg skulle stoppe med maveteæning og så ikke træne så meget og så længe som jeg har været vant til. Hvis det skulle ske 2-3 gange mere skal jeg stoppe helt med at træne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.