pige druknet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2009

malou

Ansemusen skriver:

Ja jeg vil altså også sige, at man måskke lige skal klappe hesten lidt med spydigheder imod faren! Selvfølgelig er det en skrækkelig forfærdelig historie! Ingen tvivl om det! Men det er virkelig en ulykke der, udfra artiklen, er sket i et splitsekund og ikke fordi faren har været en dårlig far som sådan. Det kunne desværre ske for os alle, selvom vi ikke vil tro det! Vi kan ikke have øje på vores børn 24/7 selvom vi sikkert siger, at det har vi. Virkelig forfærdeligt og stakkels stakkels mor og ikke mindst far, som faktisk må leve med at han var 'skyld' i sin datters død RESTEN AF SIT LIV!!

nej jeg klapper ikke "hesten" ... men ved der er tale om en tragisk ulykke.. men han var trods alt i parken med sin ELSKERINDE!!!! og mistede sin datter mens han var utro såvidt jeg kan læse...- jeg påpejer ikke at han er en dårlig far... men at han bare er et dumt svin!

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Ansemusen

Der stod ekskone, så tænker at det måske bare er hans kæreste som de kalder elskerinde. Måske en kæreste som VAR hans elskerinde da han var gift med ekskonen. Ved det ikke. Men de stodf ex, så han er vel næppe nogen utro nu i hvert fald! Er MEGET imod utroskab, men moren kan jo have været en rigtig kælling, hvad ved jeg. Synes bare det er rigtig synd at han skal leve med den skyld resten af sit liv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.