pige druknet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

malou

Jeg havde slået ham ihjel og taget 16 år for mord med et smil på læben.....

http://ekstrabladet.dk/112/article1236705.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Lone Jakobsen

malou skriver:

Jeg havde slået ham ihjel og taget 16 år for mord med et smil på læben.....

http://ekstrabladet.dk/112/article1236705.ece

dårlig ide.... så havde du efterladt de øvrige børn alene uden forældre

Anmeld

9. oktober 2009

malou

nutche skriver:

dårlig ide.... så havde du efterladt de øvrige børn alene uden forældre

tænkte jeg også da jeg havde postet indlægget... men lysten var der...

Anmeld

9. oktober 2009

Miamaja

Jeg kom til at taenke paa en lignende haendelse der skete i usa sidste vinter. En far , der havde visitering med sin 2 aarig datter, lod hende sidde og vente i sin bil, i frost. IMENS han var paa.... stripklub!

Hun blev dog fundet i tide af en parkeringvagt med forfrysninger.

Hvad i alverden foregaar der i hovedet paa folk nogle gange, taenker jeg naar jeg hore disse haendelser. man bliver jo helt bange.

Anmeld

9. oktober 2009

malou

Miamaja skriver:

Jeg kom til at taenke paa en lignende haendelse der skete i usa sidste vinter. En far , der havde visitering med sin 2 aarig datter, lod hende sidde og vente i sin bil, i frost. IMENS han var paa.... stripklub!

Hun blev dog fundet i tide af en parkeringvagt med forfrysninger.

Hvad i alverden foregaar der i hovedet paa folk nogle gange, taenker jeg naar jeg hore disse haendelser. man bliver jo helt bange.

frygten løber mig koldt koldt ned af ryggen... tanken om et liv uden min victor er mig helt forfærdelig..... gysssssssssss var lige inde før at kigge til ham.. lå så fint og putte sov i sin seng... årh suk, skønnere, smukkere lille væsen findes ikke... og som enhver løvemor ville jeg gøre alt for min trold... sikke en historie.... strib-club..... arg jamen altså.....

Anmeld

9. oktober 2009

NaFe

Dybt tragisk....

Anmeld

9. oktober 2009

Miamaja

malou skriver:

frygten løber mig koldt koldt ned af ryggen... tanken om et liv uden min victor er mig helt forfærdelig..... gysssssssssss var lige inde før at kigge til ham.. lå så fint og putte sov i sin seng... årh suk, skønnere, smukkere lille væsen findes ikke... og som enhver løvemor ville jeg gøre alt for min trold... sikke en historie.... strib-club..... arg jamen altså.....

Det maa vaere moderinstinktet der gor at de fleste kvinder foler som du selv beskriver. det er faktisk den aller staerkeste folelse jeg har oplevet selv. nogensinde. intet er vigtigere. min mand kan forlade mig for en smukkere elskerinde, mit hjem kan blive taget fra mig m.m men intet er vigtigere for mig end min guldklump og hans liv.

jeg har altid vaeret lidt lige glad med mit helbred og foretaget mig en masse ting, men det er forst nu, hvor jeg har faaet barn, at jeg taenker paa mit eget helbred mere alvorligt og taenker lidt paa div. risiko ved at foretage mig ting og sager. fordi det er ikke laengere 'kun' mig. det er en lidt overvaeldende  'ur folelse' somme tider

Anmeld

9. oktober 2009

jannilaursen

Sikke en idiot.. :s

Anmeld

9. oktober 2009

Vingummien

Står jo det er en ulykke. Men meget tragisk er det og de må have det frygtelig allesammen

Anmeld

10. oktober 2009

Ansemusen

Ja jeg vil altså også sige, at man måskke lige skal klappe hesten lidt med spydigheder imod faren! Selvfølgelig er det en skrækkelig forfærdelig historie! Ingen tvivl om det! Men det er virkelig en ulykke der, udfra artiklen, er sket i et splitsekund og ikke fordi faren har været en dårlig far som sådan. Det kunne desværre ske for os alle, selvom vi ikke vil tro det! Vi kan ikke have øje på vores børn 24/7 selvom vi sikkert siger, at det har vi. Virkelig forfærdeligt og stakkels stakkels mor og ikke mindst far, som faktisk må leve med at han var 'skyld' i sin datters død RESTEN AF SIT LIV!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.