malou skriver:
frygten løber mig koldt koldt ned af ryggen... tanken om et liv uden min victor er mig helt forfærdelig..... gysssssssssss
var lige inde før at kigge til ham.. lå så fint og putte sov i sin seng... årh suk, skønnere, smukkere lille væsen findes ikke... og som enhver løvemor ville jeg gøre alt for min trold... sikke en historie.... strib-club..... arg jamen altså.....
Det maa vaere moderinstinktet der gor at de fleste kvinder foler som du selv beskriver. det er faktisk den aller staerkeste folelse jeg har oplevet selv. nogensinde. intet er vigtigere. min mand kan forlade mig for en smukkere elskerinde, mit hjem kan blive taget fra mig m.m men intet er vigtigere for mig end min guldklump og hans liv.
jeg har altid vaeret lidt lige glad med mit helbred og foretaget mig en masse ting, men det er forst nu, hvor jeg har faaet barn, at jeg taenker paa mit eget helbred mere alvorligt og taenker lidt paa div. risiko ved at foretage mig ting og sager. fordi det er ikke laengere 'kun' mig. det er en lidt overvaeldende 'ur folelse' somme tider
Anmeld