Min søn har været væk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2017

Muffinmus

En tlf er i hvert fald en god tryghed. Men selvfølgelig også aftaler om at det altid hedder direkte hjem, uanset hvad ens venner gør.

Hvad med at du lader ham fortsætte SFO når du er så utryg? Og fordi han jo ikke er ret gammel. I England  hedder det f.eks 12 år før man må være alene på baggrund af sikkerhed og rationel opførsel. 

Min søn går i 4 og er stadig i SFO, det har vi det rigtigt godt med.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Muffinmus skriver:

En tlf er i hvert fald en god tryghed. Men selvfølgelig også aftaler om at det altid hedder direkte hjem, uanset hvad ens venner gør.

Hvad med at du lader ham fortsætte SFO når du er så utryg? Og fordi han jo ikke er ret gammel. I England  hedder det f.eks 12 år før man må være alene på baggrund af sikkerhed og rationel opførsel. 

Min søn går i 4 og er stadig i SFO, det har vi det rigtigt godt med.

Han går i sfo nu. 

Og har flere gange før taget bussen hjem alene hvis jeg har som i går haft hans små søskende hjemme. 

Han kan kun gå i sfo til og med 3 klasse. Så dette skole år er det sidste. 

Anmeld Citér

3. september 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
IenFart skriver:

Det kan da ikke være enten eller. Han skal have at vide at det han har gjort ikke er OK og at han ikke må ændre på planerne uden at give besked på forhånd.

Al snak om mobiltelefon skal efter min mening holdes ude af det. Det kan man så som forældre overveje på længere sigt.

Kan godt se jeg har formuleret mig uheldigt - Absolut ikke ment som enten eller. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.