Puha hvor jeg føler med dig!
Min søn på 8 år gjorde det selv for nogle uger siden. Vi har en aftale om at han skal ringe til mig inden han vil hjem, men denne dag gør han det ikke og krydser sig ud i sfo'en
Jeg opdagere det kun fordi han ikken tager sin mobil for at ringe ham hjem, tjekker så tabulex for at se hvor han er, men han er gået derfra 15:31 og jeg tjekker det kl 16:00 og der er han stadig ikke kommet hjem, så jeg begynder at panikke, han tager stadig ikke sin mobil.
Jeg riner rigtig mnge gange til ham, jeg spore ham også og kan se han er i nærheden, men den er ikke 100% sikker hver gang, så jeg hopper i overtøjet og går den vej han cykler hjem..
kan se han nærmer sig hvor jeg er, så vælger at blive, men der slår det mig at han kan være kørt hjem til en fra klassen uden at give besked, og det er han!! ringer til kammeratens mor og spørger om han er der, og det er han, jeg bede hende sende ham hjem.
han kommer hjem og ser mig være ked af det, og jeg bliver faktisk endnu mere ked, men også vred, og skælder faktisk også ud over han først kommer nu..
Han bliver selv ked af det og undskylder sin fejl, og at han er ked af at han har gjort. han har også glemt at sætte sin mobil på lyd..
Men hold nu op, hvor bliver man bange, når ens små pus laver sådanne ting.. Men en ting er sikker, han har lært af sine fejl..