1. forsøg hjemmeklip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
LoveEnough skriver:

Og forresten ser det super fint ud 

Hvor er din pige bare fin

tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2017

Lenchick

Ms.Momo skriver:

Bare fordi du er uddannet betyder ikke at du er god til dit arbejde.

Jeg var hos en professionel frisør med hende. Det kostede mig 150 kr. og det var så skævt, at jeg ikke følte jeg kunne være bekendt at sende hende i dagpleje.

Min fantastisk dygtige frisør tager 160 kr for børn under 10 år og vi kan få klippet pandehår gratis imellem klipninger. 

Mine unger har mega tykt og lækkert hår.

Pigens hår er nu så langt og endeligt uden pandehår (efter 1,5 års kamp med spænder og elastikker), så hun kun får studset det hver 2. måned. Hun er 6

Drengen har til gengæld en drønsmart frisure med god længde og meget korte sider og nakke, som skal vedligeholdes hver måned. Han er kun 3 år og er nok ligeglad, men det er jeg ikke og mine børn skal se smart ud. 

Anmeld Citér

29. august 2017

ønskebørn74

Ms.Momo skriver:

vi boede sammen med min svigermor i 3½ år, og i al den tid var det hende der klippede min datter.

Nu er vi flyttet for os selv, 200 km væk, og er jo så selv nødt til at stå for klipningen.

Det er mit allerførste forsøg med at klippe hende selv, og jeg synes selv det er gået meget godt. 

Må jeg se jeres skønheder efter I har klippet dem? Hvis I har billeder af det. 

Mit første forsøg i tidernes morgen.

tvillinge drenge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. august 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
LoveEnough skriver:

Min pige får godt nok kun klippet pandehår, fordi hun elsker sit lange hår og at få fine frisurer, men hende klipper jeg også selv. Min mor klipper også både mine brødre og jeg, selvom vi er blevet voksne.

Nøj noget flot hår din datter har, kan godt forstå hun er glad for det. Virkelig en flot farve...

smuk datter du har

Anmeld Citér

29. august 2017

Løven149

Jeg syntes desvære heller ikke det er vellykket, for ellers havde det været helt fint, og jeg forstår godt at du vil spare penge på det. 

Kender du ikke en god veninde, der er vant til at klippe? Eller måske en frisørskole, hvor er meget billigt.Faktisk bliver jeg selv klippe på frisørskole lige for tiden for 99 kr. , så må børn være endnu billigere. 

Eller måske du kunne få lavet frisøren hos en frisør, og selv vedligeholde den. 

Anmeld Citér

29. august 2017

FruK

Jeg klipper selv min datter. Som regel kun pandehåret. 

Jeg gør det gerne i badet 1-2 gange om måneden tror jeg. Jeg klipper kun ganske lidt af, så det er lige ved øjenbrynene - vil hellere klippe det ofte end for kort.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. august 2017

Sandratoft

Ms.Momo skriver:

vi boede sammen med min svigermor i 3½ år, og i al den tid var det hende der klippede min datter.

Nu er vi flyttet for os selv, 200 km væk, og er jo så selv nødt til at stå for klipningen.

Det er mit allerførste forsøg med at klippe hende selv, og jeg synes selv det er gået meget godt. 

Må jeg se jeres skønheder efter I har klippet dem? Hvis I har billeder af det. 

Jeg må erklære mig enig med de to andre, det er virkelig ikke ret heldigt, alt for bredt pandehår og alt for kort. 

Hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig ned med hende til den nærmeste frisør imorgen, og høre om det kan reddes. 

Anmeld Citér

30. august 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Løven149 skriver:

Jeg syntes desvære heller ikke det er vellykket, for ellers havde det været helt fint, og jeg forstår godt at du vil spare penge på det. 

Kender du ikke en god veninde, der er vant til at klippe? Eller måske en frisørskole, hvor er meget billigt.Faktisk bliver jeg selv klippe på frisørskole lige for tiden for 99 kr. , så må børn være endnu billigere. 

Eller måske du kunne få lavet frisøren hos en frisør, og selv vedligeholde den. 

vi er flyttet 200 km væk, så vi har ikke den mulighed (eller fundet det endnu).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.