1. forsøg hjemmeklip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
17 svar
34 synes godt om
28. august 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

vi boede sammen med min svigermor i 3½ år, og i al den tid var det hende der klippede min datter.

Nu er vi flyttet for os selv, 200 km væk, og er jo så selv nødt til at stå for klipningen.

Det er mit allerførste forsøg med at klippe hende selv, og jeg synes selv det er gået meget godt. 

Må jeg se jeres skønheder efter I har klippet dem? Hvis I har billeder af det. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2017

MorTil3+

Ms.Momo skriver:

vi boede sammen med min svigermor i 3½ år, og i al den tid var det hende der klippede min datter.

Nu er vi flyttet for os selv, 200 km væk, og er jo så selv nødt til at stå for klipningen.

Det er mit allerførste forsøg med at klippe hende selv, og jeg synes selv det er gået meget godt. 

Hvorfor er du nødt til det. Der findes frisører. Har aldrig klippet vores datter selv, det lader vi en professionel om. Vores drenge klipper vi selv med trimmer.

Anmeld Citér

28. august 2017

Ms.Momo

MorTil3+ skriver:

Hvorfor er du nødt til det. Der findes frisører. Har aldrig klippet vores datter selv, det lader vi en professionel om. Vores drenge klipper vi selv med trimmer.

jeg kunne godt have sat 'nødt til' i gåsetegn, for ja, der findes da professionelle.

men vores datter har arvet sin far hår, det skal klippes mindst en gang om måneden - og det er en post i budgettet jeg gerne skærer væk når vi/jeg er på SU.

Anmeld Citér

29. august 2017

Muffinmus

Alle mine tre børn er klippet af mig selv 90 % af gangene. 

Min søn har dog  i dag været afsted til frisøren, da han hadet at blive klippet og selv fik lov til at vælge frisurer.. Men 130 kr .. 

Anmeld Citér

29. august 2017

ChesireKitty

Min pige får godt nok kun klippet pandehår, fordi hun elsker sit lange hår og at få fine frisurer, men hende klipper jeg også selv. Min mor klipper også både mine brødre og jeg, selvom vi er blevet voksne.

Anmeld Citér

29. august 2017

ChesireKitty

Ms.Momo skriver:

Og forresten ser det super fint ud 

Hvor er din pige bare fin

Anmeld Citér

29. august 2017

Lenchick

Ms.Momo skriver:

Jeg synes faktisk det er synd for din pige. 

Pandehåret er klippet alt for kort og det er klippet for bredt. 

Det er jo ikke specielt dyrt at få klippet et lille barn hos frisøren. 

Min holdning er, at man skal gøre det man er uddannet til eller har evnerne til. 

Anmeld Citér

29. august 2017

Benjamins'mor

Lenchick skriver:

Min holdning er, at man skal gøre det man er uddannet til eller har evnerne til. 

Min datter har været til frisør én gang, jeg gav 90,- for at få klippet hendes pandehår.

Så jeg klipper hende også selv, ligesom min mor klipper mig. 

TS: Har ikke et billede lige efter det er klippet, men her er et af hendes frisure. 

Min søn klipper jeg også selv, med trimmer.

Anmeld Citér

29. august 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Lenchick skriver:

Hvorfor er det ligefrem syndt for hende, tror du selv at den lille pige tænker at det er klippet for kort og bredt, eller tænker hun måske bare at det er dejligt ikke at få hår i øjnene ?, amen helt ærligt, ja der findes mange sjove hjemme klipninger, men den ts har vist er der en af de mere heldige. Jeg brugte sørme heller ikke ret mange penge på ungernes hår, da de var små, det var også hjemme klipning i flere år, så godt at du ikke så det.

Anmeld Citér

29. august 2017

Ms.Momo

Lenchick skriver:

Bare fordi du er uddannet betyder ikke at du er god til dit arbejde.

Jeg var hos en professionel frisør med hende. Det kostede mig 150 kr. og det var så skævt, at jeg ikke følte jeg kunne være bekendt at sende hende i dagpleje.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.