Anal sex på kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvad er det for en reaktion? Jeg synes nemlig også at have hørt det er sygt godt for manden, men min kæreste vil ikke have noget som helst i nærheden af sin numse

Dem jeg har gjort det på, bliver bare ekstra ophidsede og kommer meget hårdere hvis de bliver stimuleret i numsen samtidig. Det gør jeg også selv. Elsker det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var ikke til dig.. Jeg citerede en anden, som skrev om den gode reaktion hos mænd hun havde prøvet det på.. 

Ja, men igen det er ikke noget for mig, det går over mine grænser jeg har ikke lyst at "tiltage" i det 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Dem jeg har gjort det på, bliver bare ekstra ophidsede og kommer meget hårdere hvis de bliver stimuleret i numsen samtidig. Det gør jeg også selv. Elsker det  

Hvis jeg bare var så frisk! 

Er jeg bare ikke desværre 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg datede en for nogen tid siden som elskede at blive slikket og få finger analt. Det var også meget nydt for mig. Men ville gerne tilfredsstille ham bedst muligt. Så gjorde det hver gang vi var sammen. og det at han tændte på det gjorde at jeg tændte endnu mere på ham. 

Hvorfor trækker du i land? Fordi han ikke rører dine bryster eller fordi det er lidt tabu at tilfredsstille en mands anus. ? 

Ikke for det er tabu, men fordi jeg kan ikke lide det, jeg prøver virkelig blive tændt på det, når jeg ser hvor tændt han bliver men nej du....

Jeg synes ikke om det... og har nu bestemt mig for at jeg ikke gøre det igen, fordi det går over MINE grænser 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ikke for det er tabu, men fordi jeg kan ikke lide det, jeg prøver virkelig blive tændt på det, når jeg ser hvor tændt han bliver men nej du....

Jeg synes ikke om det... og har nu bestemt mig for at jeg ikke gøre det igen, fordi det går over MINE grænser 

Det er så også fair nok. Man skal aldrig gøre noget der er over ens grænser som man får det skidt med. 

Så skal du bare tale med ham om det og fortælle du ikk bryder dig om det. Og det må han så accepterer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.