Anal sex på kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.639 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg hopper bare ud i det 

Har i, eller praktisere i anal sex på jeres mandelig kærester ? 

Sagen er den min nye flamme vil hele tiden ha jeg massager ham i "numsen"  under sex, dette er nyt for min, og det var fint de første gange, men nu trækker jeg i land, jeg gider ikke lave det hvergang. 

Aldrig har en fyr været mere ligeglad mine bryster under sex, men jeg ikke i tvivl han tænder på mig... 

jeg har bare ikke oplevet dette før, og jeg er nysgerrig om i gøre det ved jeres kærester 

Jeg har tilladt anonyme svar  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2017

Anonym

det er ikke noget min mand er til - så nej, det praktiserer vi ikke.

Jeg syntes du skal snakke med fyren om at du ikke ønsker at det hver gang skal dreje sig om hans anus. Og så fortæl ham at du godt kunne tænke dig at dine bryster fik mere opmærksomhed. - kommunikation er vejen til er bedre sexliv  

Anmeld Citér

24. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg hopper bare ud i det 

Sagen er den min nye flamme vil hele tiden ha jeg massager ham i "numsen"  under sex, dette er nyt for min, og det var fint de første gange, men nu trækker jeg i land, jeg gider ikke lave det hvergang. 

Aldrig har en fyr været mere ligeglad mine bryster under sex, men jeg ikke i tvivl han tænder på mig... 

jeg har bare ikke oplevet dette før, og jeg er nysgerrig om i gøre det ved jeres kærester 

Jeg datede en for nogen tid siden som elskede at blive slikket og få finger analt. Det var også meget nydt for mig. Men ville gerne tilfredsstille ham bedst muligt. Så gjorde det hver gang vi var sammen. og det at han tændte på det gjorde at jeg tændte endnu mere på ham. 

Hvorfor trækker du i land? Fordi han ikke rører dine bryster eller fordi det er lidt tabu at tilfredsstille en mands anus. ? 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym

Godt at man kan svare anonymt

Altså, for nyligt spurgte min mand om vi ikke skulle købe en masse forskelligt "legetøj" fordi sex var blevet lidt for ensartet efter fødslen af vores sidste barn. Vi tog ind i en stor butik og blev vejledt til hvad der kunne gøre det lidt sjovere. Købte en masse forskelligt. Vi havde begge i en alder af 30-45 ikke rigtigt prøvet analsex endnu og nu er vi faktisk ret vilde med det begge to Det var somom det var sådan en barriere oppe i hovedet der skulle overvindes. Jeg synes det var ulækkert. Men nu er jeg er glad for at vi hoppede ud i det Det er jo så godt! Det føles lidt underligt efter 15 års ensartet sex, så at sidde der med diverse dippedutter, finger i numsen osv.. Men det virker jo for os:-) Jeg tror ikke jeg kunne med en mand jeg ikke kendte virkelig godt. Der har ikke været et eneste "uheld" men det kræver jo man slapper af og har det godt med det..

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym

Jeg har været sammen med 1 fyr der selv efterspurgte det, 3 der elskede det da jeg spontant gjorde det og min kæreste er jeg igang med at Varme lidt op under  jeg synes det er vildt frækt med den reaktion der som regel kommer på det. Min kæresre skal bare lige overbevises, men han er heldigvis med på det meste, så jeg får ikke skæld ud den dag jeg bevæger mig derom  

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg hopper bare ud i det 

Fortæl ham at du også gerne vil have lidt særbehandling når i er sammen, og fortæl ham hvad du synes er lækkert. 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med 1 fyr der selv efterspurgte det, 3 der elskede det da jeg spontant gjorde det og min kæreste er jeg igang med at Varme lidt op under  jeg synes det er vildt frækt med den reaktion der som regel kommer på det. Min kæresre skal bare lige overbevises, men han er heldigvis med på det meste, så jeg får ikke skæld ud den dag jeg bevæger mig derom  

Hvad er det for en reaktion? Jeg synes nemlig også at have hørt det er sygt godt for manden, men min kæreste vil ikke have noget som helst i nærheden af sin numse

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad er det for en reaktion? Jeg synes nemlig også at have hørt det er sygt godt for manden, men min kæreste vil ikke have noget som helst i nærheden af sin numse

Det er bare ikke mig  siges skal jeg ikke engang kan lide anal sex på mig, har prøvet det nogle gange, men det er bare ikke noget for mig.

for mig er det et EXIT sted 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym

Ville virkelig ønske at jeg måtte, for jeg syns det er sååå frækt - men nej, min kæreste vil bestemt ikke have det 

Har gjort det på 2 tidligere flirts, men ingen af mine 3 længere varende forhold har manden villet have det 

Anmeld Citér

25. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er bare ikke mig  siges skal jeg ikke engang kan lide anal sex på mig, har prøvet det nogle gange, men det er bare ikke noget for mig.

for mig er det et EXIT sted 

Det var ikke til dig.. Jeg citerede en anden, som skrev om den gode reaktion hos mænd hun havde prøvet det på.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.