Udd som bedemand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kender en kvindelig bedemand. Hun finder jobbet meget givende på mange områder, og er rigtig glad for det. 

Syntes bare ikke så tit, man møder kvindelige bedemænd og de få stykker, jeg har snakket med om, syntes nok i virkeligheden at det er et lidt pudsigt job!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg kender ingen bedemænd. Hverken mænd eller kvinder. Men kan ikke se hvorfor der skulle være underligt for en kvinde at være det. Hvis man er omsorgsfuld og empatisk. Så kan der jo være ligemeget om man er mand eller kvinde. Vigtigt er at man er god til sit job  

Har bare kun mødt mandelige bedemænd, og dem jeg lige har snakket med om, syntes nok i virkeligheden at det er et lidt pudsigt job. 

Anmeld Citér

25. august 2017

Bananaalice

Jeg har overvejet det, men kun pga. det med at kunne støtte en familie med nogle "kolde"valg som det er at skulle vælge priser på sten og kiste, og så på at kunne giver anderledes og alternative begravelser, f.eks. opfordre til at læse digte højt eller holde flere taler i kirken. Den danske standard-begravelse er simpelthen for røvsyg og kedelig. Et liv er slut, men der er ikke ngoet mere standardiseret og kedeligt end begravelser..

Men, da jeg arbejde på plejehjem fik jeg lov at se bedemanden putte en afdød dame i kiste, det var ikke ngoet for mig. jeg så skam døde, hjalp med at gøre dem i stand, men nej, ikke noget jeg ville gøre ugentligt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.