ønskebørn74 skriver:
jeg overvejer dette studie, er der sygt mange lektier eller sygt mange timer i skolen?
Det kommer vist meget an på, hvor du læser. Jeg læste i Aarhus. Der er ikke ret mange timer på skolen, de fleste semestre har jeg haft måske 12 timer max ugentligt. Til gengæld er der utrolig meget læsning, så det er jo ikke fordi, at man ikke laver noget. Derudover læsegruppe, hvis man ønsker det, og det er bestemt en god idé. Man kan jo så sige, at det er meget fleksibelt, du kan selv disponere din læsetid. Der er en enkel praktikperiode, der har du fulde arbejdsdage 4 dage om ugen, derudover et fag ved siden af praktikken. Det er dog først på kandidaten
Jeg kan selvfølgelig kun anbefale studiet, men man skal ikke lade sig narre af de få undervisningstimer. Det er hårdt, og fordi der ikke er meget praktisk undervisning (der kommer noget terapiundervisning i starten af kandidaten) er det en god idé at arbejde frivilligt ved siden af, og også at tage på de kurser, som studiet udbyder
Hvis du har flere spørgsmål, svarer jeg gerne. Men jeg ved, at der er stor forskel fra sted til sted. Fx læser vi meget mere i Aarhus end i.. Kan ikke huske om det er Aalborg eller KBH. Det skyldes den måde sidetal på pensum tælles på, hvor det nogen steder tælles som fysiske sider, andre steder som Anslag.
Anmeld
Citér