Efter regning fra vuggestuen/kommunen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2017

Mom

Profilbillede for Mom
hejmeddig10 skriver:

Hej skønne mødre. Ja, som overskriften lyder på har min eks mand og jeg fået en efter regning fra vores kommune / institution som lyder på 6000 kr. 

Vi gik hen og blev skilt i Maj, og har fælles forældre myndighed. 

Vi har aldrig skulle betale mere end maks 2000 kr, da vi har søgt økonomisk friplads, jeg er nemlig på su. 

Men så lyder mit spørgsmål på omkring om det godt kan passe at vi får en efter regning på 6000 kr for maj, juni og juli måned? 

Altså hvis jeg har regnet rigtigt, så betyder det at vi kommer op og betaler 3500 for vuggestue om måneden?? (vi giver 1500 nu) Synes godt nok det lyder af meget når man er berettiget til økonomisk friplads.... 

Min eks ringede ind og hørte kommunen ad, men kan ikke få svar før i næste uge da hende han skulle snakke med er på ferie.. 

Men kan det her virkelig godt passe??? Håber der sidder nogle kloge mødre der ude... 

Det er vist kun kommunen der kan svare på det. Så prøv at kontakte dem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2017

hejmeddig10

Mom skriver:

Det er vist kun kommunen der kan svare på det. Så prøv at kontakte dem

Vi venter på hende han skal snakke med kommer tilbage fra ferie  

Anmeld Citér

24. august 2017

Xolia

hejmeddig10 skriver:

Hej skønne mødre. Ja, som overskriften lyder på har min eks mand og jeg fået en efter regning fra vores kommune / institution som lyder på 6000 kr. 

Vi gik hen og blev skilt i Maj, og har fælles forældre myndighed. 

Vi har aldrig skulle betale mere end maks 2000 kr, da vi har søgt økonomisk friplads, jeg er nemlig på su. 

Men så lyder mit spørgsmål på omkring om det godt kan passe at vi får en efter regning på 6000 kr for maj, juni og juli måned? 

Altså hvis jeg har regnet rigtigt, så betyder det at vi kommer op og betaler 3500 for vuggestue om måneden?? (vi giver 1500 nu) Synes godt nok det lyder af meget når man er berettiget til økonomisk friplads.... 

Min eks ringede ind og hørte kommunen ad, men kan ikke få svar før i næste uge da hende han skulle snakke med er på ferie.. 

Men kan det her virkelig godt passe??? Håber der sidder nogle kloge mødre der ude... 

Hvad står der i afgørelser? Der bør aldrig være et krav uden en afgørelse (ellers må der være fejl).

Anmeld Citér

25. august 2017

NasimG

Hver gang der sker en lille ændring i jeres økonomi ( i jeres tilfælde at I begynder at bo hvert for sig) så skal man vist søge om økonomisk friplads på ny. Mon ikke kommunen kan hjælpe jer med at få det fixet, så I ikke skal betale den dumme regning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.