Baby i uk uge 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2017

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Jeg fødte hende "normalt" med hovedet først. 

Jeg har en veninde, som har født vaginalt trods for hendes søn lå i UK. Hun havde en super oplevelse, klarede det aå godt og baby kom helt fin og lækker ud :-)

Så havde min egen datter stadigvæk ligget i UK ved fødslen, ville jeg nu også være frisk på at give det et forsøg selv vaginalt. Ville hade at skulle have foretaget et kejsersnit. 

Jeg forstår ikke hvorfor vi i DK er aå skræmte over at føde, og især bange for UK-fødsler. Andre lande i Norden er det ganske normal praksis at føde vaginalt om de ligger med hovedet eller numsen først, det er same same. 

.. når, men det var lidt et sidespor af mine tanker :-) sorry 

Okay. Fedt med en solstråle historie  

Nej det skal jeg ikke kunne sige. Men tænker på en måde, at det kan skyldes manglende erfaring. 

Ellers skal jeg ikke kunne sige det. 

Men fedt med positive historier  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2017

Anonym trådstarter

Så er beslutningen taget. Jeg har valgt kejsersnit grundet mit første forløb. 

Det er aftalt med jordemoderen. 

Derudover har jeg fravalgt vendingsforsøg, da jeg ikke tror det vil lykkedes, og jeg helst vil undgå at stresse hende unødvendigt. 

Jeg har det fint med min beslutning og har nu accepteret, at det er sådan det er.  

Så nu kan jeg nyde min barsel frem for at gå og være usikker og nervøs  

Jordemoderen kunne selvfølgelig ikke love noget. Men hun laver en henvisning til en fødselslæge. Som tager den endelige beslutning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.