Hvor gamle var jeres pusling(er) da ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

NaFe

Min feluca var 5 mdr da hun sad perfekt selv...hun kravlede da hun var 6 mdr og stod op a ting da hun var 8 mdr.... De lærer hurtigt de små puslinger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

JustAnotherName

Harfeletten skriver:

.. De kunne sidde selv og kravle ?

Grunden til jeg spørg, er fordi min søn, på 4½ måned, sidder faktisk næsten selv. Altså, han sidder lidt foroverbøjet, og falder nogle gange til den ene side, men han kan sagtens sidde selv, i 10 minutters tid.

^Er det normalt ?

Rigtig god weekend til jer alle.

Stort knus fra Mette - Som GLÆDER sig til at hun skal have dejlige 14årige nevø på weekend

Celina er fra den 22 maj 2009 (altså også 4½ måned) og hun har de sidste 2 uger kunnet sidde i ganske kort tid uden støtte.

Hun mangler selvfølgelig stadig balance nok til at man kan gå fra hende.

Jeg synes også det er tidligt!

Min ældste datter var 5½ måned da hun sad op uden støtte.
Begge mine piger har været meget stærke og ranke i ryggen meget tidligt, og også kunne holde deres hovede selv da de var HELT små.

Min ældste datter kravlede da hun var 8 måneder.

Anmeld

9. oktober 2009

JustAnotherName

Når jeg sådan lige læser de andres svar, så synes jeg da også umiddelbart, at det ser ud til at flere af børnene har været tidligt ude. Flere der kravler allerede omkring 6 måneder og går før de er 1 år .....det ER altså tidligt, synes jeg!

Anmeld

9. oktober 2009

Diana...

Lucas var 4 1/2 måned da han kunne sidde selv og begynde og kravle dagen før han blev 6 måneder og nu han 7 1/2 måned rejser sig ved ALT går langs borde sofaer kravlegårde går med vogn og river ALT ud af alle mine skuffer og skabe. 

Anmeld

9. oktober 2009

LotteN

Lærke var ca 6 måneder da hun sad selv, ca 9 måneder da hun kravlede og ca 1 år da hun gik - og nu er der sandelig ikke ro på længere, nu er det i fuld fart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.