Hvor gamle var jeres pusling(er) da ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Harfeletten

.. De kunne sidde selv og kravle ?

Grunden til jeg spørg, er fordi min søn, på 4½ måned, sidder faktisk næsten selv. Altså, han sidder lidt foroverbøjet, og falder nogle gange til den ene side, men han kan sagtens sidde selv, i 10 minutters tid.

^Er det normalt ?

Rigtig god weekend til jer alle.

Stort knus fra Mette - Som GLÆDER sig til at hun skal have dejlige 14årige nevø på weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Nikoline kunne sidde helt selv uden at vælge ved 6½ mdrs. alderen :0) og hun er lige begyndt at kravle for alvor... hun er 10 mdr nu

Anmeld

9. oktober 2009

TbCp

Harfeletten skriver:

Liva sad selv da hun var 6 mdr og kravlede da hun var 8 mdr.
Om det er normalt at han allerede kan sidde ved jeg ikke, men har hørt at man skal passe lidt på med at lade dem sidde selv alt for tidligt, da deres rygge slet ikke er stærke nok til det endnu.
Men hør da lige din sundhedspl.

Anmeld

9. oktober 2009

Camilla_a

Harfeletten skriver:

Grunden til jeg spørg, er fordi min søn, på 4½ måned, sidder faktisk næsten selv. Altså, han sidder lidt foroverbøjet, og falder nogle gange til den ene side, men han kan sagtens sidde selv, i 10 minutters tid.

^Er det normalt ?

Stort knus fra Mette - Som GLÆDER sig til at hun skal have dejlige 14årige nevø på weekend

Min ældste var ik 5 mdr da han sad helt selv, kravlede da han var knap 6 mdr, gik ved at holde ved noget da han 7mdr og gik helt selv da han blev 1år   Lillebror er ikke begyndt at gå selv endnu og han er 1år, så det er jo meget forskelligt. Men det virker da til at din lille pus er en af de hurtige

Kram Camilla

Anmeld

9. oktober 2009

Harfeletten

TbCp skriver:

Liva sad selv da hun var 6 mdr og kravlede da hun var 8 mdr.
Om det er normalt at han allerede kan sidde ved jeg ikke, men har hørt at man skal passe lidt på med at lade dem sidde selv alt for tidligt, da deres rygge slet ikke er stærke nok til det endnu.
Men hør da lige din sundhedspl.

Ja, det har jeg nemlig også hørt, og SP'en siger også tit, at han godt nok er stærk i ryggen .. Men lader ham dog heller ikke sidde, med mindre jeg sidder lige bagved ham, og det er sjældent han får lov at sidde "selv", i længere tid af gangen .. Jeg blev bare overrasket, da jeg satte ham op, og jeg så opdagede at han faktisk bare blev siddende - Selv da jeg så småt gav slip 

Anmeld

9. oktober 2009

Mira0911

Julie var 7 måneder da hun kunne sidde selv... Hun er 8 måneder nu.. men kan stadig ikke kravle... Men kommer dog op på alle 4 og rokker med kroppen... Hun har dog taget et par kravle skridt...

Anmeld

9. oktober 2009

MoarViborg

Harfeletten skriver:

^Er det normalt ?

Min Maya var 4 måneder og 10 dage da hun sad selv - det var lige efter hendes barnedåb! Jeg var vildt bekymret for ryggen, men min sp sagde, at så længe hun sad ret med ryggen skete der ikke noget ved det - det er i det øjeblik at de "falder sammen" i ryggen, at man skal passe lidt på!

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

Mine tre drenge sad selv da de var fem måneder. Tiden går så stærkt....

Anmeld

9. oktober 2009

memuffin

liam sad selv da han var  5½ måned kravlede dan var 7½ måned og tog sine føeste skridt da han var 9 måneder og 10 dage...

Anmeld

9. oktober 2009

Vingummien

Harfeletten skriver:

6 månder da han kunne sidde 100% selv uden nogen form for støtte.

Han kravlede første gang den dag han blev 1 år gammel ellrs havde han sin egen måde at gøre det på som faktisk var hurtigere end at kravle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.