Bedste eller Mormor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

linemus

Ansemusen skriver:

For hver gang der bliver saqgt Morfar og Bedste, vil hun jo blive mindet om, at hun ikke er deres rigtige Mormor. 

Det tror jeg altså ikke hun bliver. Det vil blive hendes naturlige navn ligeså meget som morfars. Jeg kender familier, hvor bedsteforældrene har valgt at hende fx farfar og bedstemor, fordi det var det, de gerne ville kaldes. Mine svigerforældre er bedstemor og bedstefar, for det ville de gerne være. Jeg er sikker på, hun vil elske dine børn lige så højt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Ansemusen

Jeg kan jo godt se hvor det bærer henad ifølge jer

Jeg er stadig i tvivl, men tror det ender med at forblive som det er nu. Vil dog under alle omstændigheder tage en snak med Sanne bare for en god ordens skyld!

Sjovt nok synes min kæreste bare at det er en titel og at det er ligemeget om hun også hedder Mormor. For ham er det vigtige hvad folk er for børnene. Det er jo også rigtig nok. Men det er samtidig bare rigtig svært når der er nogen som der er SÅ lidt tilbage af, som man selvfølgelig forsøger at holde fast i! Man prøver jo at holde fast i det der nu er at holde fast i uanset hvor småt det er!

Anmeld

9. oktober 2009

linemus

Det er nemlig det, man gør - holder fast i de små ting, der er tilbage. Og jeg kan rigtig godt lide, at jeg kan vise min søn billeder af hans morfar og fortælle om ham, selvom han aldrig har mødt ham.

Anmeld

9. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville helt klart sige at de skal hen til morfar og bedste(mor)... der er intet som helt "mindre godt" i at være bedste end at være mormor!? så det er jo ikke fordi hun er mindre værd eller mindre elsket af at hedde bedste, men realiteten er at hun ikke ER deres mormor.. det vil din mor altid være

Min svigerfar har en datter med en anden kvinde end Daniels mor, og Daniels mor er altid blevet kaldt bedste af deres børn - og hun elsker det! der er da også noget rart i at være "bedst"!?

Jeg er helt sikker på Sanne kan forstå dig, og mon ikke hun faktisk er enig!?

knus til dig

Anmeld

9. oktober 2009

Ansemusen

Tak Caroline! Du har altid noget fornuftigt at sige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.