Er den positiv?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2017

Thilde86

Jeg kan nemt se to streger på alle tre billeder, så hvis den er kommet inden for tiden, så er du gravid, tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2017

Oktober12

Jeg kan altså også sagtens se en streg på alle tre billeder så forsigtigt tillykke her fra  Vil du ikke give en Update en af dagene når du har testet igen? 

Anmeld Citér

8. august 2017

Iby1210

Kan også se en ekstra streg på de 2 nederste  giv endelig en Update 

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym trådstarter

Jeg tænker jeg venter med at teste til imorgen, så skal jeg nok komme med en update  - tør næsten ikke tro noget endnu ..

Anmeld Citér

9. august 2017

Anonym trådstarter

Nu har jeg testet her til morgen, min mens er nu en uge forsinket og ingen tegn på at den skal komme.

Har den sidste uge haft murren i maven/ underlivet som jeg troede var mens, men er det vidst ikke 

Billedet af testen er ikke helt så tydeligt, men i forhold til første test kom stregen hurtigt til syne og jeg syntes den er tydligere end sidst 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. august 2017

Anonym

Den sidste kan jeg helt sikkert ane en streg, jeg vil sige et forsinet tillykke  tror du skal have bestilt en tid ved lægen ��

Anmeld Citér

9. august 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Nu har jeg testet her til morgen, min mens er nu en uge forsinket og ingen tegn på at den skal komme.

Har den sidste uge haft murren i maven/ underlivet som jeg troede var mens, men er det vidst ikke 

Billedet af testen er ikke helt så tydeligt, men i forhold til første test kom stregen hurtigt til syne og jeg syntes den er tydligere end sidst 

Jeg tør godt sige tillykke ud fra det sidste billede <3

Anmeld Citér

9. august 2017

Anonym trådstarter

Så er der bestilt tid ved lægen til i næste uge, så nu er det bare at vente 

Anmeld Citér

14. august 2017

FruK.

Anonym skriver:

TILLYKKE! Før sagde jeg nej, men nu kan jeg godt se at der er en anelse hint af streg, på dit sidste billede. Men kunne intet se på de første billeder. 

Er det jeres 1. 2. eller 3. baby? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.