Er den positiv?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
18 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2017

Anonym trådstarter

Hej allesammen nu  har jeg brug for jeres hjælp.

Min kæreste og jeg har besluttet os for at vi er klar til børn, jeg stoppede på p-piller i maj og min cyklus har været helt regelmæssig hele vejen igennem. 

Nu er min mens ikke kommet som den plejer i onsdags og tog derfor en test her til aften, men ved virkelig ikke om den er positiv eller om jeg bare bilder mig det ind 

Jeg håber virkelig I kan hjælpe, så jeg kan få en lille afklaring på det ene eller andet 

I kan se den test jeg har taget, har forsøgt at tage fra forskellige lysvinkler 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2017

FruK.

NEJ! Jeg tror ikke du er gravid denne gang. 
Hvis der bare er den mindste lille bitte streg ved siden af, er den hjemme, men kan intet se på denne. Desværre. 

Jeg var på p-piller i 14 år, og 3 mdr efter var jeg gravid med vores dreng. Ret overrrasket over, at det gik så hurtigt. 

Anmeld Citér

7. august 2017

Camellia

Jeg synes godt at jeg kan ane en streg på de to nederste. :-)

Anmeld Citér

7. august 2017

Mor til guldklumpen

Jeg kan godt se en streg 

Anmeld Citér

7. august 2017

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar, jeg prøver at teste om nogle dage igen, det er svært at tage et billede, men syntes også selv på den nederste hvor jeg forsøgte at får kameraet til at fokusere at der kan anes en streg  

Anmeld Citér

7. august 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej allesammen nu  har jeg brug for jeres hjælp.

Min kæreste og jeg har besluttet os for at vi er klar til børn, jeg stoppede på p-piller i maj og min cyklus har været helt regelmæssig hele vejen igennem. 

Nu er min mens ikke kommet som den plejer i onsdags og tog derfor en test her til aften, men ved virkelig ikke om den er positiv eller om jeg bare bilder mig det ind 

Jeg håber virkelig I kan hjælpe, så jeg kan få en lille afklaring på det ene eller andet 

I kan se den test jeg har taget, har forsøgt at tage fra forskellige lysvinkler 

Jeg så streg på alle 3 billeder med det samme. Giv det et par dage og test igen hvis mens stadig udebliver. Er du gravid burde den blive tydeligere

Anmeld Citér

7. august 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg synes godt jeg kan se en streg. Test igen om et par dage. Der skal den helst være blivet tydeligere hvis du er gravid. 

Har i forsøgt siden maj?

Anmeld Citér

7. august 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Jeg synes godt jeg kan se en streg. Test igen om et par dage. Der skal den helst være blivet tydeligere hvis du er gravid. 

Har i forsøgt siden maj?

Nej faktisk ikke rigtig, jeg stoppede på p-piller i maj, men først her i juli har vi forsøgt med sex omkring ægløsning, for at det skulle passe optimalt med at få et barn, så vi har faktisk kun forsøgt en gang (en cyklus), det er også derfor jeg er meget usikker på om den er positiv, det skulle være utroligt at det bare sker i første omgang 

Anmeld Citér

7. august 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Nej faktisk ikke rigtig, jeg stoppede på p-piller i maj, men først her i juli har vi forsøgt med sex omkring ægløsning, for at det skulle passe optimalt med at få et barn, så vi har faktisk kun forsøgt en gang (en cyklus), det er også derfor jeg er meget usikker på om den er positiv, det skulle være utroligt at det bare sker i første omgang 

Ja det jo fantastisk. Kan godt forstå så at du har svært ved at tro på det. Men som sagt jeg kan godt se en streg mere, men for en sikkerheds skyld så test igen om 2 dage. Så hvis du er gravid burdte den blive tydeligere. 

Giv en opdate

Anmeld Citér

7. august 2017

Hulubulu86

Tillykke, jeg kan sagtens se to streger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.