Kan jeg være gravid? Symptomer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ej stort tillykke! Hvor dejligt for jer  Vildt at din mave allerede er vokset, tror du det er oppustethed eller din livmor der allerede kan være vokset? 

Håber virkeligt den er der! Det er godt nok kun den første cyklus vi prøver, men er gået lidt for meget op i det med tests og læsning på nettet, og at min cyklus ændrede sig en hel uge og jeg derfor har skulle vente endnu længere med at teste gør ikke tålmodigheden større  men tester hver anden dag indtil jeg (ikke) får min menstruation på fredag  Lover at Update! 

Tak 

Her blev jeg gravid i første omgang på trods af at min cyklus netop også har rykket sig en uge, men vi ramte ægløsning og det må have gjort udfaldet 

Jeg tænker at det lidt er en combi. For jeg er meget oppustet, men samtidig kan jeg slet ikke trække min mave ind så den bliver så flad som jeg ellers har været før i tiden. Men det er lige meget om det er det ene eller andet lige nu, det er bare så rart at der er nogen fysiske forandringer, for det gør det lidt nemmere at forholde sig til det hele. Det er lidt hyggeligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak 

Her blev jeg gravid i første omgang på trods af at min cyklus netop også har rykket sig en uge, men vi ramte ægløsning og det må have gjort udfaldet 

Jeg tænker at det lidt er en combi. For jeg er meget oppustet, men samtidig kan jeg slet ikke trække min mave ind så den bliver så flad som jeg ellers har været før i tiden. Men det er lige meget om det er det ene eller andet lige nu, det er bare så rart at der er nogen fysiske forandringer, for det gør det lidt nemmere at forholde sig til det hele. Det er lidt hyggeligt 

Ej hvor dejligt for jer! Brugte du teste for at finde ægløsning eller hvordan? 

Ja har også hørt at nogen 'viser' allerede efter kort tid, men må også bare være en dejlig reminder om det 

Jeg fik desværre min menstruation tirsdag, 11 dage efter ægløsning, men det var også kun vores 1. cyklus så nu må vi bare prøve igen i de næste  Håber jeg kommer til at forstå min cyklus lidt bedre denne her gang. 

Anmeld Citér

15. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ej hvor dejligt for jer! Brugte du teste for at finde ægløsning eller hvordan? 

Ja har også hørt at nogen 'viser' allerede efter kort tid, men må også bare være en dejlig reminder om det 

Jeg fik desværre min menstruation tirsdag, 11 dage efter ægløsning, men det var også kun vores 1. cyklus så nu må vi bare prøve igen i de næste  Håber jeg kommer til at forstå min cyklus lidt bedre denne her gang. 

Nej, jeg får altid så møg ondt i underlivet når jeg har ægløsning, så det er altid min indikator for

Øv altså! Krydser for jer den er der næste gang

Anmeld Citér

15. august 2017

Anonym trådstarter

Nej, jeg får altid så møg ondt i underlivet når jeg har ægløsning, så det er altid min indikator for

Øv altså! Krydser for jer den er der næste gang

Får du altid smerterne NÅR du har ægløsning eller før/efter? Sidste cyklus fik jeg dem nemlig en uge før der jeg tror jeg testede positivt  

og tak! Håber også bare så inderligt den er der næste gang! 

Anmeld Citér

21. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

Får du altid smerterne NÅR du har ægløsning eller før/efter? Sidste cyklus fik jeg dem nemlig en uge før der jeg tror jeg testede positivt  

og tak! Håber også bare så inderligt den er der næste gang! 

Det skal jeg ikke kunne sige. Har altid tænkt at det var på dagen. Jeg havde smerter dagen efter sex og det blev til baby, men sædceller kan vidst også leve i op til 5 døgn inde i kvinden, så tænker at ægløsningen var samtidig med smerterne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.