Kan jeg være gravid? Symptomer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.462 visninger
14 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2017

Anonym trådstarter

Hej! 

Efter jeg er stoppet med prævention har min cyklus ændret sig fra 28 dage til 34 dage kan jeg regne ud efter at min ægløsning lå på 21 dagen (testede). Nu har jeg så siden 4 dage efter ægløsning haft meget ømme bryster der kun er blevet mere ømme og tunge den sidste uges tid! Og syntes det er begyndt at starte tidligere og tidligere på dagen, de første dage var det først om aftenen når jeg tog bh'en af, i morges VÅGNEDE jeg ligefrem med ømme babser  Skal lige siges jeg kun har prøvet en' gang før at have ømme bryster op til mens og det er over 3 år siden, hvor jeg var på prævention. Noget andet og mystisk er at jeg er begyndt slet ikke at kunne klare smagen af gafler i munden når jeg spiser  Det er simpelthen for stærk en metal smag! Og det sidste og ja undskyld for detaljerne, men har det sidste døgn haft den vildeste sexlyst der bare kom ud af det blå, sådan helt på grænsen til at ikke kunne sove pga. liderlighed i går  Har også løbende haft muren i maven, men ikke mens agtigt. 

Er på cyklus dag 31 og testen sagde negativ i morges, men ved også godt det er tidligt hvis det er. Ville egentligt bare gerne hører om nogen af jeg har haft nogle lignede symptomer da de var tidligt gravide og hvad i ellers oplevede inden i testede positivt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2017

Anonym

Jeg skriver som anonym da der ikke er nogen der ved det endnu. 

Jeg testede positivt imorges  

Min cyklus er på 35 dage denne gang og jeg testede positivt på 32 dagen, den er dog svag. Læste mig frem til at det kun er ca. 50% der tester positivt den dag, så der er da håb forude for dig

Jeg selv har også haft murren i underlivet den sidste uges tid og da jeg vågnede i dag var det også med ømme bryster. 

Det der dog gjorde udslaget var at jeg havde fået en lille bule på maven over den sidste uge (jeg er normalt altid helt flad) og den var god nok! 

Du må lige give en update en af dagene.

Jeg krydser for dig 

Anmeld Citér

7. august 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej! 

Efter jeg er stoppet med prævention har min cyklus ændret sig fra 28 dage til 34 dage kan jeg regne ud efter at min ægløsning lå på 21 dagen (testede). Nu har jeg så siden 4 dage efter ægløsning haft meget ømme bryster der kun er blevet mere ømme og tunge den sidste uges tid! Og syntes det er begyndt at starte tidligere og tidligere på dagen, de første dage var det først om aftenen når jeg tog bh'en af, i morges VÅGNEDE jeg ligefrem med ømme babser  Skal lige siges jeg kun har prøvet en' gang før at have ømme bryster op til mens og det er over 3 år siden, hvor jeg var på prævention. Noget andet og mystisk er at jeg er begyndt slet ikke at kunne klare smagen af gafler i munden når jeg spiser  Det er simpelthen for stærk en metal smag! Og det sidste og ja undskyld for detaljerne, men har det sidste døgn haft den vildeste sexlyst der bare kom ud af det blå, sådan helt på grænsen til at ikke kunne sove pga. liderlighed i går  Har også løbende haft muren i maven, men ikke mens agtigt. 

Er på cyklus dag 31 og testen sagde negativ i morges, men ved også godt det er tidligt hvis det er. Ville egentligt bare gerne hører om nogen af jeg har haft nogle lignede symptomer da de var tidligt gravide og hvad i ellers oplevede inden i testede positivt? 

For at svarer kort på dit spørgsmål 

har du haft ubeskyttet sex? Ja så kan du være gravid. Men der har intet med symptomer af gøre. 

Jeg havde ingen symptomer overhovedet da jeg var gravid. Kun voksende mave.

Anmeld Citér

7. august 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym da der ikke er nogen der ved det endnu. 

Jeg testede positivt imorges  

Min cyklus er på 35 dage denne gang og jeg testede positivt på 32 dagen, den er dog svag. Læste mig frem til at det kun er ca. 50% der tester positivt den dag, så der er da håb forude for dig

Jeg selv har også haft murren i underlivet den sidste uges tid og da jeg vågnede i dag var det også med ømme bryster. 

Det der dog gjorde udslaget var at jeg havde fået en lille bule på maven over den sidste uge (jeg er normalt altid helt flad) og den var god nok! 

Du må lige give en update en af dagene.

Jeg krydser for dig 

Ej stort tillykke! Hvor dejligt for jer  Vildt at din mave allerede er vokset, tror du det er oppustethed eller din livmor der allerede kan være vokset? 

Håber virkeligt den er der! Det er godt nok kun den første cyklus vi prøver, men er gået lidt for meget op i det med tests og læsning på nettet, og at min cyklus ændrede sig en hel uge og jeg derfor har skulle vente endnu længere med at teste gør ikke tålmodigheden større  men tester hver anden dag indtil jeg (ikke) får min menstruation på fredag  Lover at Update! 

Anmeld Citér

7. august 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

For at svarer kort på dit spørgsmål 

har du haft ubeskyttet sex? Ja så kan du være gravid. Men der har intet med symptomer af gøre. 

Jeg havde ingen symptomer overhovedet da jeg var gravid. Kun voksende mave.

Ja vi prøver på at blive gravide så har haft meget ubeskyttet sex omkring ægløsning. 

Det er så svært at symptomerne for graviditet er de samme som for kommende menstruation  men syntes bare aldrig jeg har haft disse symptomer før og kun ømme bryster en' gang for flere år siden, så er ikke noget normalt op til min menstruation

Anmeld Citér

7. august 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja vi prøver på at blive gravide så har haft meget ubeskyttet sex omkring ægløsning. 

Det er så svært at symptomerne for graviditet er de samme som for kommende menstruation  men syntes bare aldrig jeg har haft disse symptomer før og kun ømme bryster en' gang for flere år siden, så er ikke noget normalt op til min menstruation

Mit bedste råd til dig er at glemme alle symptomerne selvom det er svært. Når man virkelig ønsker graviditet så mærke man efter det mindste lille tegn på det også får man kuk i kasketten  

test på udebleven mens dag eller et par dage efter  

krydser fingre 

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Mit bedste råd til dig er at glemme alle symptomerne selvom det er svært. Når man virkelig ønsker graviditet så mærke man efter det mindste lille tegn på det også får man kuk i kasketten  

test på udebleven mens dag eller et par dage efter  

krydser fingre 

Ja god ide  syntes allerede jeg er ved at få kuk nu  må teste på fredag på mens dag. 

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Ikke for at tage modet fra dig, men det var lidt det jeg oplevede, da vi skulle have et barn denne gang. Lige pludselig havde jeg en milliard symptomer, jeg ALDRIG havde haft før. Men jeg var ikke gravid. Den måned, hvor jeg så tænkte, at den helt sikkert ikke var der, for jeg havde nul symptomer, det var den måned jeg faktsik var gravid. Kroppen er en forædder

Anmeld Citér

8. august 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja god ide  syntes allerede jeg er ved at få kuk nu  må teste på fredag på mens dag. 

God ide. Kroppen kan virkelig spille en et puds når man ønsker noget som brændende.

Anmeld Citér

8. august 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Jeg er i dag begyndt at bløde lidt, ikke helt så meget som jeg plejer ved mens, men stadig lyst rødt og lidt ondt i maven. Men undre mig for det er 12 dage siden jeg testede positiv ægløsningstest og altså omkring 11 dage siden jeg havde det. Kan man godt få menstruation efter 11 dage eller SKAl det være 14??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.