App ( kan se hvor kæresten befinder sig..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2017

Anonym

Jeg kunne godt finde på at gøre det, uden at det bunder i en dyb mistillid eller noget i den stil. Det er faktisk mere bare sjovt.

Jeg fangede på et tidspunkt min mand i en lille hvid løgn om at han efter sigende sad fast i trafikken i en kæmpe kø, men min veninde som sad lige ved siden af havde lige kørt samme tur og burde have passeret ham, da han burde have været kørt tidligere. Så måtte han indrømme at han i virkeligheden bare stod og snakkede lidt for længe med en kollega og han skulle nok køre hjemad nu. Jeg grinte bare og sagde at de da godt kunne snakke og han ikke behøvede at lyve om det.

Vi griner af episoden og jeg driller ham tit med at nu skal han ikke sætte sig fast i en kø, når han siger at han lige skal snakke med nogen (feks i telefon). Han er generelt lidt af et sludrechatol.

Han har altid været ærlig om det siden, men derfor kan jg godt finde på at spørge om det nu også er rigtigt, med et glimt i øjet, når han siger at han sidder i kø.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der er friend finder på Facebook som siger hvis venner er i nærheden - kræver dog (heldigvis!) at vennerne også har slået det til. Hvis det er som overvågning uden partnerens viden, så lad være lad være lad være! 

Anmeld Citér

4. august 2017

Vivienne

Der findes en app som kan følge telefonen via et kort. Min veninde har brugt (bruger?) den som sikkerhed til at vide hvor hendes 11-årige datter befinder sig. Dog kræver det at man installerer app'en på den andens tlf. 

Anmeld Citér

4. august 2017

Fru.Krushave

Anonym skriver:

halløj....

Af bare ren nysgerrighed. 

Jeg har hørt at man kan hente en app. Så man på en måde kan se hvor den anden partner er via hans mobil.. Men hvad hedder den app. Kunne godt tænke mig at prøve.. er der andre herinde der har sådan en app på deres mobil for at *holde øje* tjekke ud hvor sin partner er..???? 

Jeg kan ikke huske hvad den hedder.

men den kan ikke bruges uden din kæreste også har den app og hans tilladelse til at du kan se det

Anmeld Citér

4. august 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

hvis du har Iphone, der kan man dele lokation med hinanden, hvis man har familiedeling. Det har min mand og jeg, men det er ikke for at holde øje med hinanden. 

Om der findes en app til det - det ved jeg ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.