App ( kan se hvor kæresten befinder sig..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.037 visninger
14 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2017

Anonym trådstarter

halløj....

Af bare ren nysgerrighed. 

Jeg har hørt at man kan hente en app. Så man på en måde kan se hvor den anden partner er via hans mobil.. Men hvad hedder den app. Kunne godt tænke mig at prøve.. er der andre herinde der har sådan en app på deres mobil for at *holde øje* tjekke ud hvor sin partner er..???? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2017

Anonym

For det første kan du ikke se hvor din kæreste er, men hvor hans mobil er.

men derudover hvorfor i alverden vil du det, er du træt af din kæreste for i min verden ville det være et kæmpe tillidsbrud, faktisk værre end at tjekke hans beskeder ud. Jeg ville seriøst overveje om jeg ønskede at bliver et forhold, hvor min kæreste kunne finde på den slags ting.

hvis du ikke stoler på din kæreste, så er dette absolut ikke løsningen. Så må i tale sammen og finde ud af hvordan i kommer videre. Nu ved jeg jo ikke om i har noget historie, der giver grund til denne mistillid, men hvis ikke så har du nogle issues i skal have talt igennem.

Anmeld Citér

4. august 2017

Anonymor

Jeg håber, at det er en joke. Ellers har i vist et par ting, som i skal have snakket om i jeres forhold. 

Anmeld Citér

4. august 2017

Anonym

Find my iPhone, på Iphone er den preinstaleret så vidt jeg ved. Men det vil kræve du kender bruger og password. Jeg orker ikke at komme ind på det amoralske i at tjekke hvor kæresten er.. Jeg har brugt det én gang fordi vi som familie var nervøse for hvor et familiemedlem befandt sig efter 30 timer uden kontakt. Der loggede jeg ind med lige dele dårlig samvittighed og angst. Men det hjalp intet- for telefonen var tabt i en vandpyt!:-)

Anmeld Citér

4. august 2017

Anonym

Anonym skriver:

halløj....

Af bare ren nysgerrighed. 

Jeg har hørt at man kan hente en app. Så man på en måde kan se hvor den anden partner er via hans mobil.. Men hvad hedder den app. Kunne godt tænke mig at prøve.. er der andre herinde der har sådan en app på deres mobil for at *holde øje* tjekke ud hvor sin partner er..???? 

Jeg har ikke selv prøvet, men det var i medierne en overgang.

Appen skal installeres på den andens telefon, og selvom man sniger sig til det, så er det noget med, at den med jævne mellemrum gør opmærksom på sig selv (pop-up?), for at undgå ufrivillig overvågning.

Hvis man overvejer brug af appen, så har man et seriøst problem med tillid, om det så bunder i et råddent forhold eller for livlig fantasi og dårligt selvværd, så var det måske bedre at komme videre i stedet for.

Anmeld Citér

4. august 2017

Junipige15

Det lyder virkelig absurd at overvåge sin partner?? Håber da virkelig ikke at du kan få en app med det formål, uden den anden er klar over det.. 

Anmeld Citér

4. august 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Snak med din partner om det, det kan være at han kender til app'en. 

Anmeld Citér

4. august 2017

Anonym

Find my iphone, du skal bare kende login.. så kan du se alt detaljeret.

Jeg vil dog kraftigt fraråde det, da man bliver besat, det driver dig til vandvid og det ødelægger Jeres forhold fordi du vil have mistro til alt!

Dog vil du nok finde svaret på det du søger.... 

Anmeld Citér

4. august 2017

ErDetSnartNU

Der er også en, som hedder find my friend, men jeg ved ikke hvordan den sættes op osv.  

Anmeld Citér

4. august 2017

AnoMom

Hvis i begge har Snapchat og han har slået visning til kan man se hvor man befinder sig. 

Men seriøst. Hvis man har behov for at tjekke hvor sin partner er. Så burde man revurderer sit forhold en ekstra gang. Ville blive tosset hvis nogen overvågede mig uden min samtykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.