Jeg havde lige skrevet et langt indlæg, men jeg tror, jeg nøjes med det konkrete spørgsmål, for ikke at risikere en masse misk-mask.
Vi skal have mit bonusbarn på samvær i morgen, og vi ved på forhånd, at mor har valgt at give ham en fridag fra SFO i morgen. Vi har på papir fra SF, at det er vores samværsweekend, hvis det har relevans. Anyways. Vi kan ikke få fat i mor. Eller... Hun ignorerer os. Svarer ikke på SMS'er og smider røret på, når vi ringer. Vi har forsøgt længe nu.
Vi skal jo vide, hvornår vi skal hente ham. Vi tænker umiddelbart det samme tidspunkt, som vi plejer at hente ham fra skole, altså kl. 14, men han er jo så hjemme, så... Hvad kan vi gøre? Vi kan vel ikke bare dukke op på adressen, jeg tænker der er stor risiko for en kæmpe konflikt, hvis nu mor ikke vil udlevere ham, hvilket han så bliver vidne til.
Der er problemer med samværschikane, og SF har i forvejen 'øjnene' på hende og er obs på hende. Hvad ville i konkret gøre, hvis det ikke lykkes os at få en respons inden i morgen?
Anmeld
Citér