Hvordan drejer vi den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2017

Dorthe1986

Enig med dem der taler om kø. Jeg har en svigerinde der boede i Roskilde og tog motorvejen ind til Kbh og der var altid kø og tog en evighed.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2017

Wheelybug

Jeg havde nok fundet noget midlertidigt lejebolig tættere på byen indtil huset blev solgt og taget den derfra. Min bror bor også i Næstved-området og arbejder i Kbh og har tre børn i forskellige institutioner. Det er helt håbløst med myldretid/tid væk hjemmefra og koordinering og transport, selv med hjemmegående kæreste... Tillykke med det nye job 

Anmeld Citér

3. august 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Kan se min rejsetid er 1 time oge 10 minutter HVIS jeg ikke rammer noget kø! men da jeg ikke kender turen derind om morgene, så ved jeg det ikke helt præcist endnu .. 

men ja at rykke tiden kan jeg da prve hende at høre om hun muligvis kunne være åben for  

det med at rykke min arbejdstid er nok ikke et plus for stedet, da det er heste som er vant til en meget fast gang og jeg skal åbne stedet op for ejerne af stedet mm  

Min kusine og hendes mand bor tæt på Næstved i Glumsø mere præcist, og han arbejder ved Vestegnens politi i København, og mener at de siger han bruger halvanden time på at køre derind om morgenen.

Bare så du har lidt at sammenligne med 

Hvis der ikke er en ung pige I kunne bruge, hvad så med en reservebedste, som kunne være hos børnene indtil din mand kom hjem, hvor han så kunne aflevere dem?

Anmeld Citér

3. august 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi bor også i Næstved. 

Min mand arbejder i Kbh. Han kører hjemmefra ca 05,15 for at nå st møde på arbejde kl 7 i firmabil. Kører han efter 6 ryger han som regel i kø et eller andet sted. Hvilket alligevel kan ske hvis der sker er uheld, som der jo sker en del af bla sovende billister.

Hvis jeg var dig ville jeg undersøge muligheden for tog. 

Jeg ville bestemt blive boende, men ja, undersøge muligheden for morgenpasning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.