Må indrømme at jeg kigger meget på prisen. Vi er på ferie og er indstillet på at underholde os selv - jeg gider derfor ikke betale en formue for at have sauna, højteknologiske fjernsyn og hvad ved jeg, som vi nok ikke får brugt alligevel. Vi har lige været i sommerhus, hvor der stod noget gammelt legetøj i skuret, som min datter var vild med. Fx en gåvogn, de dér små løbekøretøjer osv. Der var en sandkasse med lidt sandkasselegetøj og en bold. Min datter syntes det var fantastisk at prøve noget "nyt", også selvom det var gammelt. Vi brugte stort set ikke fjernsynet - og slet ikke de to i soveværelserne.
Hvis jeg skal vælge mellem et sommerhus uden sauna og alskens moderne udstyr og et andet sommerhus, der har alt og derfor også er flere gange dyrere, så vælger jeg 100 % det billige af de to. Vi tager ikke i sommerhus for at se fjernsyn, sidde i sauna eller spille computerspil.
Vi er dog glade for når der er gratis internet og microovn, og hvis en indendørspool var tilgængelig uden at hæve prisen vildt og voldsomt, så ville det også være fint. Alt det andet er bare fyld - som jeg ser det - fra ejernes side for at have en undskyldning for at sætte priserne op.
Anmeld
Citér