Min datters største frygt er netop det som flere af jer foreslår, at politiet bliver inddraget. Jeg snakkede med kommune og statsforvaltningen s. Kommunen mente jeg skulle ringe og give ham et ultimatum, stop med at drikke eller jeg henter hende hjem. Statsforvaltningen oplyste at når jeg er bopælsforældre så må jeg i princippet hente hende hjem hvis jeg mener hun udsættes for noget grimt. Men da der ligger en samværsaftale foreslog de ligesom kommunen et opkald!
Det fik han og jeg var klar i spyttet omkring mine krav hvis ikke jeg skulle hente hende hjem før feriens afslutning. Han rettede ind og tog hende med på ferie ved noget familie, som jeg så har haft kontakt med, og det er gået ok. Idag skal hun hjem. Hun virker brugt og trist efter denne oplevelse. Så når hun siger farvel idag, er det med den bevidsthed at hun formentlig ikke skal se ham, eller ihverfald ikke have fast samvær med ham igen.
I vores kommune kunne jeg ikke finde en døgnvagt at kontakte....
han har fået en sidste chance for at bevise at hun kunne, den forspildte han!! Jeg udsætter ikke hende for hans alkoholisme nogensinde igen. Jeg er også slidt helt ned af bekymringer efter denne uge, så det bliver rart at få ro på idag.
Tak for jeres ord og tanker!
Anmeld
Citér