Er der nogle du har kontakt med, som har et godt forhold til hendes far, som du evt kan alliere dig med? Så kunne I tage sammen ud og hente din datter og "vennen" kunne så blive og tage en snak med faren. Og så skal du informere vennen om, at faren kan se sin datter igen, når han er kommet sig lidt over bruddet og når han er i stand til at tage sig af hende og give hende den ferie hun fortjener.
Hvis ikke du kender en som kan/vil gøre det, så synes jeg du skal tage nogle mænd fra din familie med ud og hente hende, hovedsagelig skal i max gå 2 ind, men så evt have 1 eller 2 i back up ude i bilen, hvis han skulle blive aggressiv.
Din datter skal ikke være hjemme ved hendes far, når han opfører sig på den måde. Jeg tog gerne ud og snakkede med ham, men da jeg (nok) ikke kender jer osv, så er det bare ikke optimalt. Hendes far har brug for en støtte og din datter skal ikke tage skade af hendes fars misbrug.
Hvis du er i tvivl om dine rettigheder, så kontakt statsforvaltningen. Jeg mener det hedder sig, at du må tilbageholde din datter fra samvær, hvis far ikke er i stand til at tage være om barnet grundet psykisk tilstand eller misbrug.
Kæmpe krammer til jer begge
Anmeld
Citér