Hvad gør man?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2017

Rtjm05

Anonym skriver:

Min eks og mig ligger pt i en rigtig grim skilsmisse. Han afsoner pt en dog i modsatte ende af Nordjylland. 

Men sagen er den at han for en mdrs tid siden fik papir på at han er psykopat. Og ja det er han. Jeg har bare ikke kunne se det .. Vi har været sammen i 11 år, og har børn sammen.

Men efter han fik diagnosen blev han fuldstændig skudt af. Han var på en uge utro 3 gange. Han blev mere ond og kontrollerende end han plejer. Og så valgte han at skride.

De sidste 3 uger har været e5 mareridt heldigvis afsoner han som sagt en som så der er ikke noget psykisk mod mig lige nu. Men han truer mig hver halve time, han vil få nogle til at slå mig ihjel. Og 3 min efter spørg han om vi skal være kærester .

Nu er han så begyndt og afpresse mig før penge. Og truer med at få nogle til at afhente børnene vis ikke han får penge. 

Jeg har i forvejen angst og stress og det her hjælper jo ikke lige på situationen. Jeg er så bange for hvad der sker når fodlænken kommer af og jeg er bange for han vil flytte hjem igen. Jeg er skrækslagen for om jeg kan finde ud af at sige nej 

Har nogle stået i lignede situation 

Jeg har stået i samme situation, du er velkommen til at sende en pb hvis du vil snakke om det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.