Hvad gør man?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
10 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2017

Anonym trådstarter

Min eks og mig ligger pt i en rigtig grim skilsmisse. Han afsoner pt en dog i modsatte ende af Nordjylland. 

Men sagen er den at han for en mdrs tid siden fik papir på at han er psykopat. Og ja det er han. Jeg har bare ikke kunne se det .. Vi har været sammen i 11 år, og har børn sammen.

Men efter han fik diagnosen blev han fuldstændig skudt af. Han var på en uge utro 3 gange. Han blev mere ond og kontrollerende end han plejer. Og så valgte han at skride.

De sidste 3 uger har været e5 mareridt heldigvis afsoner han som sagt en som så der er ikke noget psykisk mod mig lige nu. Men han truer mig hver halve time, han vil få nogle til at slå mig ihjel. Og 3 min efter spørg han om vi skal være kærester .

Nu er han så begyndt og afpresse mig før penge. Og truer med at få nogle til at afhente børnene vis ikke han får penge. 

Jeg har i forvejen angst og stress og det her hjælper jo ikke lige på situationen. Jeg er så bange for hvad der sker når fodlænken kommer af og jeg er bange for han vil flytte hjem igen. Jeg er skrækslagen for om jeg kan finde ud af at sige nej 

Har nogle stået i lignede situation 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2017

Annemette07

Anonym skriver:

Min eks og mig ligger pt i en rigtig grim skilsmisse. Han afsoner pt en dog i modsatte ende af Nordjylland. 

Men sagen er den at han for en mdrs tid siden fik papir på at han er psykopat. Og ja det er han. Jeg har bare ikke kunne se det .. Vi har været sammen i 11 år, og har børn sammen.

Men efter han fik diagnosen blev han fuldstændig skudt af. Han var på en uge utro 3 gange. Han blev mere ond og kontrollerende end han plejer. Og så valgte han at skride.

De sidste 3 uger har været e5 mareridt heldigvis afsoner han som sagt en som så der er ikke noget psykisk mod mig lige nu. Men han truer mig hver halve time, han vil få nogle til at slå mig ihjel. Og 3 min efter spørg han om vi skal være kærester .

Nu er han så begyndt og afpresse mig før penge. Og truer med at få nogle til at afhente børnene vis ikke han får penge. 

Jeg har i forvejen angst og stress og det her hjælper jo ikke lige på situationen. Jeg er så bange for hvad der sker når fodlænken kommer af og jeg er bange for han vil flytte hjem igen. Jeg er skrækslagen for om jeg kan finde ud af at sige nej 

Har nogle stået i lignede situation 

Måske det er lidt drastisk, men jeg tror jeg ville ringe til politiet. Om ikke andet, kan de måske vejlede dig 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Måske det er lidt drastisk, men jeg tror jeg ville ringe til politiet. Om ikke andet, kan de måske vejlede dig 

Ja det kan være. Det vil jeg lige prøve 

Anmeld Citér

24. juli 2017

L-mor

1. Bloker nummeret

2. Ring til politiet, vis dem truslerne og forsøg at få et tilhold. 

3. Skift låsene ud i hele huset

4. Søg skilsmisse 

5. Søg statsforvaltningen om fuld forældremyndighed og ingen samvær eller kun overvåget med far. 

6. Søg hjælp, støtte og vejledning hos mødrehjælpen og LOKK.

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja det kan være. Det vil jeg lige prøve 

Jeg er betjent - som en anden skriver IKKE svar på hans SMS gem alt hvad han sender. Tag på politistationen. - de kan hjælpe dig med at starte en sag om tilhold op. Og du skal herunder indstille dig på at du skal have nyt telefonnummer. Man kan kun oprette et tilhold hvis du 100 ikke har kontakt med ham - altså at du kontakter ham. 

Anmeld Citér

24. juli 2017

MorTil3+

Kender en del til det men for nærmere info bliver du nødt til at skrive til mig privat, da det ikke er noget der skal ud offentligt. 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Mortilah

- som alle de andre skriver. Derudover ville jeg finde ny bopæl asap! Med hemmelig adresse. Jeg ville ikke turde blive boende. Hemmeligt nummer hjælper jo ikke en dyt hvis han står i din dør en dag. Hent al den hjælpdu kan. Det er ikke på nogen måde drastisk at informere politi etc. 

Anmeld Citér

25. juli 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
L-mor skriver:

1. Bloker nummeret

2. Ring til politiet, vis dem truslerne og forsøg at få et tilhold. 

3. Skift låsene ud i hele huset

4. Søg skilsmisse 

5. Søg statsforvaltningen om fuld forældremyndighed og ingen samvær eller kun overvåget med far. 

6. Søg hjælp, støtte og vejledning hos mødrehjælpen og LOKK.

Fornuftigt svar -og til dig TS så er dette et ABSOLUT MUST = noget du SKAL gøre!!!!!!

Manden er psykopat og det er DIN pligt at beskytte dine (5!!!) børn imod ham. Fandme ja om du sjal sige nej til, at han kan flytte hjem han skal SÅ meget ud af dine børns liv, som det kan lade sig gøre lige nu - og DU er nødt til at tage ansvar! 

Kram

Anmeld Citér

25. juli 2017

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Kender en del til det men for nærmere info bliver du nødt til at skrive til mig privat, da det ikke er noget der skal ud offentligt. 

Undskyld jeg ikke svarede igår. Jeg sender lige en pb senere. 

Anmeld Citér

25. juli 2017

Anonym trådstarter

Jeg svare jer lige senere. Var vildt træt igår,og havde hovedpine. Jeg er på vej til lægen ..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.