Negative test, men alle de klassiske symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2017

Anonym trådstarter

Mette Jessen skriver:

Hvor længe har I "prøvet" uden at blive gravide? Selvom I ikke direkte ønsker det lige nu..

Jamen i et år eller sådan har vi ikke brugt beskyttelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2017

Anonym

Du er ikke gravid, for så skal du have HCG i kroppen, og sådan er det bare. Det er spild af tid at spekulere over det og gå til lægen og alt det der. Bare accepter at det ikke er lige nu det sker (selvom du siger at det ikke fylder så meget?).

edit: du har muligvis haft en biokemisk graviditet. det har jeg prøvet 6-7 gange. altid gået 1-3 uger over tid.

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er ikke gravid, for så skal du have HCG i kroppen, og sådan er det bare. Det er spild af tid at spekulere over det og gå til lægen og alt det der. Bare accepter at det ikke er lige nu det sker (selvom du siger at det ikke fylder så meget?).

edit: du har muligvis haft en biokemisk graviditet. det har jeg prøvet 6-7 gange. altid gået 1-3 uger over tid.

Undskyld mig, men du kan da lade være med st kommentere hvis du skal være så negativ, jeg ved udemærket godt hvordan en graviditet fungere, det jeg faktisk bare spørge om er om man kan teste negativ selvom man er gravid ( nogle danner jo først nok hcg end andre til at tage en test.. 

så befri mig fra dine negative kommentar det er da til at brække sig over, hvorfor overhoved kommentere på noget når man bare skal være så negativ indstillet  

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Undskyld mig, men du kan da lade være med st kommentere hvis du skal være så negativ, jeg ved udemærket godt hvordan en graviditet fungere, det jeg faktisk bare spørge om er om man kan teste negativ selvom man er gravid ( nogle danner jo først nok hcg end andre til at tage en test.. 

så befri mig fra dine negative kommentar det er da til at brække sig over, hvorfor overhoved kommentere på noget når man bare skal være så negativ indstillet  

jamen altså... hvis du er gået 20 dage over tid, så SKAL du kunne teste positiv. du søger efter positive svar, og det er der altid folk der giver, men du er nød til at acceptere at virkeligheden aller aller højst sandsynlig er en anden. Du kan ikke kræve at folk kun må skrive håbefulde svar??

Hvis jeg var i din situation ville jeg have haft brug for at nogle ville fortælle mig sandheden selvom den er pisse hamrende træls og nedslående.. 

Anmeld Citér

23. juli 2017

Trinebaby

Jeg kender flere der ikke har kunne teste,  

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

Jeg kender flere der ikke har kunne teste,  

Hvordan opdaget de det så? 

Anmeld Citér

24. juli 2017

Trinebaby

Blodprøve hos lægen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.