Negative test, men alle de klassiske symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
16 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej piger 

jeg er lidt i vildrede da min mens er udeblevet (min cyklus er lidt ustabil) men har dog aldrig gået så meget over tid. Plejer få Det omkring starten af måneden eller nogle gange i slutningen meget op og ned... 

jeg testede for første gang imorges men den var meget negativ  

jeg har en del symptomer, lidt ømme bryster, murren i mit underliv hele tiden som jeg er ved at få min menstruation  og ind imellem kvalme... og lyst til spise mærkelige ting 

kan man godt stadig teste negativ selv om man er gået 20 dage over tid hvornår er Det normalt at teste positivt?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Hej piger 

jeg er lidt i vildrede da min mens er udeblevet (min cyklus er lidt ustabil) men har dog aldrig gået så meget over tid. Plejer få Det omkring starten af måneden eller nogle gange i slutningen meget op og ned... 

jeg har en del symptomer, lidt ømme bryster, murren i mit underliv hele tiden som jeg er ved at få min menstruation  og ind imellem kvalme... og lyst til spise mærkelige ting 

kan man godt stadig teste negativ selv om man er gået 20 dage over tid hvornår er Det normalt at teste positivt?? 

Du skriver den nogen gange kommer i slutningen, så det kan vel også være tilfældet her? Hvornår var din sidste mens første dag? 

Anmeld Citér

22. juli 2017

BabyMama2016

Jeg troede jeg var gravid havde alle de symptomer jeg havde fra min første graviditet men testen var ig er negative

nogle gange kam man vilje noget så meget man ser oplever ting stærkere, fordi MSN vil så gerne ha en baby 

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Du skriver den nogen gange kommer i slutningen, så det kan vel også være tilfældet her? Hvornår var din sidste mens første dag? 

Ja men jeg har slet ikke haft det i den her måned endnu så sidst jeg havde det var starten af juni...

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger 

Den udebliver sikkert, fordi du bevidst eller ubevidst tænker for meget over det, hvis du ikke kan teste positivt nu, er du formentlig ikke gravid. 

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den udebliver sikkert, fordi du bevidst eller ubevidst tænker for meget over det, hvis du ikke kan teste positivt nu, er du formentlig ikke gravid. 

spekulere ikke over det, ønsker ikke graviditet endnu men min krop opfører sig bare på samme måde som sidste gang jeg var gravid....

Anmeld Citér

23. juli 2017

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Min krop har også "troet den var gravid" mange gange nu, både med morgenkvalme, ømme bryster, mens smerter uden at få mens osv. men det har kun været "psykisk". Det er utroligt hvor meget psyken kan påvirke symptomerne.... jeg er bare nået dertil, jeg gider ikke tænke over det, bruge apps, måle temperatur, time sex osv. for det sker vel når det sker. Tror jeg har brugt formuer på graviditetstest osv.

Prøv at slappe af, nyd tiden indtil du bliver gravid med at dit liv handler om dig... og så sker det lige pludselig - når du mindst venter det ;-) .... lidt ligesom med kærlighed

Og den ustabile mens kan du jo gå til lægen med, så de kan tjekke alt er ok. Det giver også lidt ro

Jeg har faktisk prøvet engang at gå en måned over tid og tilsidst bestilte jeg tid hos lægen, efter lægebesøg hvor de sagde alt var ok, fik jeg min mens da jeg kom hjem.... haha... men det viser hvor meget psyken kan spille ind ;-)

Held og lykke, det skal nok komme... bare slap af og nyd sommeren.

Anmeld Citér

23. juli 2017

Mette Larsen

Hov troede du ønskede graviditet, så bare se bort fra mit indlæg... men tag da en tur til lægen

Anmeld Citér

23. juli 2017

Anonym trådstarter

Mette Jessen skriver:

Hov troede du ønskede graviditet, så bare se bort fra mit indlæg... men tag da en tur til lægen

Mig og min mand er bare enige om det sker når det sker synes ikke jeg går og tænker over det som sådan  

Anmeld Citér

23. juli 2017

Mette Larsen

Hvor længe har I "prøvet" uden at blive gravide? Selvom I ikke direkte ønsker det lige nu..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.