Rectus diastase - delte mavemuskler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2017

Anonym trådstarter

migxher skriver:

400 for hendes mave program men det er virkelig godt give ud. Jeg er blevet virkelig glad for min mave igen selcom jeg har født 2 børn næste i rap af hinanden. 

Det lyder virkelig godt 
Når jeg har givet efterfødselstræningen et forsøg i 8 uger, hopper jeg over til maveprogrammet hvis jeg ikke er tilfreds tak for hjælpen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2017

Tulle28

Jeg er ret slank og træner en del, men har alligevel haft en lille bule på den nederste del af maven, som ikke er fedt. Det viste sig lige præcis at være rectus diastase. Det er næsten 5 år siden jeg fødte mit andet barn. Jeg har googlet mig til øvelser på youtube og faktisk efter et par uger med daglige øvelser kunne jeg se en ændring. Jeg havde "kun" 1 1/2 fingers mellemrum. Jeg fulgte en amerikansk kvinde der hedder Heidi Powell, men der er masser af videoer derinde. Men vent til du har født

Anmeld Citér

23. juli 2017

nielsen80

Jeg har gået ved fys, dog for noget andet, som kørte efterfødselstræning med netop fokus på delte mavemuskler. Mit råd ville være at finde en gynobs fys, som kan tilrettelægge et program skræddersyet dig. Du kan få tilskud ved Danmark, og det er meget gode penge givet ud!

Anmeld Citér

24. juli 2017

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Jeg har gået ved fys, dog for noget andet, som kørte efterfødselstræning med netop fokus på delte mavemuskler. Mit råd ville være at finde en gynobs fys, som kan tilrettelægge et program skræddersyet dig. Du kan få tilskud ved Danmark, og det er meget gode penge givet ud!

Mange tak for rådet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.