Blødning, men har ser hjerteblink.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Ja det læste jeg godt, og man ofte ikke finder ud af hvorfor. Jeg synes bare ikke, jeg kender nogle, som har prøvet det før, så havde behov for at høre erfaringer.

Jeg bliver bare så ked af det hver gang, jeg ser blod, og det fylder sindssygt meget, fordi jeg har prøvet at have en bio før. 

Men jeg prøver hele tiden at sige til mig selv at jeg har set hjerteblink og så de facts du nævner..

Faktisk er det sådan at har du set hjerteblink er risikoen for abort væsentlig reduceret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2017

AnoMom

Jeg blødte i uge 6 og uge 8. Små pletblødninger og var også mega nervøs og sikker på at nu aborterede jeg. Snakkede med lægen om det som forklarede mig at kroppen skal vænne sig til at være gravid og mine blødninger lå hvor jeg normalt skulle have haft ÆL og menstruation så det var helt normalt. 

Ingen grund til panik.

tillykke med graviditeten <3

Anmeld Citér

20. juli 2017

CC79

Hej. Forstår dig så godt..

Ka sige jeg har oplevet blødning i tre af mine 5 graviditeter og kun en af gangene var det en abort. Og det blødte meget. I min sidste graviditet blødte jeg on/off fra uge 9-15 pga lille blodansamling i livmoderen. Blev sygemeldt i perioden og det gik fint i sig selv og der var ingen problemer i resten af graviditeten. Så håber det bedste for dig og at det ikke betyder noget negativt.. Men ved godt hvor hårde spekulationerne og nervøsiteten er..

Anmeld Citér

20. juli 2017

God-mor

Anonym skriver:

Hej. Jeg er ano fordi det ikke den officielt. 

Jeg er Idag 6 + 1 ifølge en scanning jeg fik. 

Jeg har set hjerteblink. Men jeg bliver ved med at have små blødninger. Først havde jeg det 3 dage i træk. Så stoppede det.... og nu har jeg det igen. Ca 4-5 dage efter. Det har varet i 2 dage nu. 

Det er sådan nogle små blødninger. Ikke noget voldsomt. Men det skræmmer mig. Jeg har snakket med lægen, som ikke vil se mig, fordi jeg Selvf. Skal se tiden an. Men det er godt nok frusterende. 

Er der nogle der har oplevet sådan nogle blødninger? Eller skal jeg kontakte lægen igen?

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er Mega bange for min krop ikke selv kan finde ud af at skille sig af med det (ja jeg maler fanden på væggen) men jeg er virkelig utryg ved det her. 

Jeg har haft blødninger i begge mine graviditeter og mistede ikke nogle af gangene. I min seneste graviditet oplevede jeg en stor blødning i uge 16-17 og de fandt aldrig ud af hvorfor jeg blødte. 

Jeg håber for dig at du også bare er en af dem, som bløder lidt i graviditeten. 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar. Det gør mig lidt optimistisk. 

Jeg har idag været ved lægen, skal have taget blodprøve i morgen og mandag, for at se om tallene stiger.

Min læge sagde, at det var normalt at bløde, men hun godt kunne forstå, jeg var bekymret (jeg har mavesmerter idag).Så håber tallene stiger som de skal 

Anmeld Citér

20. juli 2017

Vitani

Jeg fik spontan abort i 12 uge, der var det en aften med en smule blødning, og så derfra store smerter og meget blod i 3-4 dage. 

Hvis du ikke har smerter efter flere dage tror jeg ikke du skal være bekymret.

Ved selvfølgelig ikke om alle spontane aborter forløber som min gjorde..

- Bedste tanker herfra!

Anmeld Citér

20. juli 2017

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej. Jeg er ano fordi det ikke den officielt. 

Jeg er Idag 6 + 1 ifølge en scanning jeg fik. 

Jeg har set hjerteblink. Men jeg bliver ved med at have små blødninger. Først havde jeg det 3 dage i træk. Så stoppede det.... og nu har jeg det igen. Ca 4-5 dage efter. Det har varet i 2 dage nu. 

Det er sådan nogle små blødninger. Ikke noget voldsomt. Men det skræmmer mig. Jeg har snakket med lægen, som ikke vil se mig, fordi jeg Selvf. Skal se tiden an. Men det er godt nok frusterende. 

Er der nogle der har oplevet sådan nogle blødninger? Eller skal jeg kontakte lægen igen?

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er Mega bange for min krop ikke selv kan finde ud af at skille sig af med det (ja jeg maler fanden på væggen) men jeg er virkelig utryg ved det her. 

Jeg blødte on and off i min sidste graviditet .. :) det var både frisk og gammel blod. Fik af vide at jeg skulle slappe så meget af som muligt :) jeg var også mega nervøs, men har idag en dreng på 5 år med krudt i røven :) Men hellere ringe til lægen engang for meget end en gang for lidt :) 

Anmeld Citér

21. juli 2017

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar. Det beroliger mig lidt. Jeg har fået taget første blodprøve nu, så mangler jeg bare næste..

Anmeld Citér

22. juli 2017

Anonym trådstarter

Jeg er desværre ved at abortere nu  

Anmeld Citér

22. juli 2017

moar34

Anonym skriver:

Jeg er desværre ved at abortere nu  

Øv altså. Hvordan står det til med dig nu? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.