Blødning, men har ser hjerteblink.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.025 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2017

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er ano fordi det ikke den officielt. 

Jeg er Idag 6 + 1 ifølge en scanning jeg fik. 

Jeg har set hjerteblink. Men jeg bliver ved med at have små blødninger. Først havde jeg det 3 dage i træk. Så stoppede det.... og nu har jeg det igen. Ca 4-5 dage efter. Det har varet i 2 dage nu. 

Det er sådan nogle små blødninger. Ikke noget voldsomt. Men det skræmmer mig. Jeg har snakket med lægen, som ikke vil se mig, fordi jeg Selvf. Skal se tiden an. Men det er godt nok frusterende. 

Er der nogle der har oplevet sådan nogle blødninger? Eller skal jeg kontakte lægen igen?

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er Mega bange for min krop ikke selv kan finde ud af at skille sig af med det (ja jeg maler fanden på væggen) men jeg er virkelig utryg ved det her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2017

moar34

Anonym skriver:

Jeg har set hjerteblink. Men jeg bliver ved med at have små blødninger. Først havde jeg det 3 dage i træk. Så stoppede det.... og nu har jeg det igen. Ca 4-5 dage efter. Det har varet i 2 dage nu. 

Det er sådan nogle små blødninger. Ikke noget voldsomt. Men det skræmmer mig. Jeg har snakket med lægen, som ikke vil se mig, fordi jeg Selvf. Skal se tiden an. Men det er godt nok frusterende. 

Er der nogle der har oplevet sådan nogle blødninger? Eller skal jeg kontakte lægen igen?

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er Mega bange for min krop ikke selv kan finde ud af at skille sig af med det (ja jeg maler fanden på væggen) men jeg er virkelig utryg ved det her. 

Hej . Og tillykke med din lille spire i maven.  

Kan godt forstå du bliver bekymret over blødningerne. Har du smerter?  

Jeg ville nok betale mig fra en scanning for at få ro 

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym trådstarter

moar34 skriver:

Hej . Og tillykke med din lille spire i maven.  

Kan godt forstå du bliver bekymret over blødningerne. Har du smerter?  

Jeg ville nok betale mig fra en scanning for at få ro 

Ingen smerter nej. Jeg betalte mig til en i søndags hvor jeg så hjerteblink. Men bløder stadigvæk lidt.

og mange tak

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym

Spar pengene ... fostret kan gå til få sekunder efter du har set hjerteblink i princippet. Det er et øjebliksbillede og slet ikke  en sikkerhed. 

Jeg pletblødte de første uger hver eller hver anden dag og var i fertilitetsbehandling. Jeg gad faktisk næsten ikke få taget en blodprøve for at se om jeg var gravid. Det var jeg, men jeg blev ved med at bløde. Det holdt op omkring uge 8. Alt var fint til nf. 

Da jeg kom til uge 16. fik jeg en mave, der spændte helt op og jeg begyndte at styrtbløde. Jeg blev indlagt til observationog fik at vide, at jeg med 50 pct sandsynlighed ville abortere. Jeg lå stille og aborterede ikke men nervøsiteten fulgte mig helt fra start. Da jeg ikke aborterede sagde de at jeg nok ikke skulle regne med at gå til mere end uge 30. Det var en såkaldt randløsning - lille løsning af moderkagen i kanten. Det medfører ofte tidlig fødsel. 

Jeg fik Ks i uge 37+4

det er desværre ikke alle graviditeter der er ukomplicerede og uden usikkerhed. Jeg håber du ender med et sundt barn. Men det du oplever lyder ikke alarmerende

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg blødte fra jeg var ca 7+0 og indtil lidt over halvvejs i graviditeten. Hver måned, flere dage. Så der behøver altså ikke være noget galt. Håber det bedste for dig 

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Spar pengene ... fostret kan gå til få sekunder efter du har set hjerteblink i princippet. Det er et øjebliksbillede og slet ikke  en sikkerhed. 

Jeg pletblødte de første uger hver eller hver anden dag og var i fertilitetsbehandling. Jeg gad faktisk næsten ikke få taget en blodprøve for at se om jeg var gravid. Det var jeg, men jeg blev ved med at bløde. Det holdt op omkring uge 8. Alt var fint til nf. 

Da jeg kom til uge 16. fik jeg en mave, der spændte helt op og jeg begyndte at styrtbløde. Jeg blev indlagt til observationog fik at vide, at jeg med 50 pct sandsynlighed ville abortere. Jeg lå stille og aborterede ikke men nervøsiteten fulgte mig helt fra start. Da jeg ikke aborterede sagde de at jeg nok ikke skulle regne med at gå til mere end uge 30. Det var en såkaldt randløsning - lille løsning af moderkagen i kanten. Det medfører ofte tidlig fødsel. 

Jeg fik Ks i uge 37+4

det er desværre ikke alle graviditeter der er ukomplicerede og uden usikkerhed. Jeg håber du ender med et sundt barn. Men det du oplever lyder ikke alarmerende

Mange tak for dit indlæg. Der lyder som en hård  tid alligevel.dejligt du ikke mistede.

Jeg synes bare det er vildt frusterende. 

Har en frygt for der er noget galt. Jeg har 2 bio bag mig og 1 graviditet uden blødninger af nogen art. 

Ved ikke helt hvornår jeg skal reagere. Hvis blødningen bliver ved eller skal jeg bare acceptere, at jeg småbløder...?

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blødte fra jeg var ca 7+0 og indtil lidt over halvvejs i graviditeten. Hver måned, flere dage. Så der behøver altså ikke være noget galt. Håber det bedste for dig 

Hold da op. Blev du så fulgt ekstra? Eller var det bare sådan det var?

Anmeld Citér

19. juli 2017

Jullesnulle

Hvis det kan berolige dig er det vist omkring 20-25 pct der oplever blødning i en graviditet.

jeg ville se tiden an frem til nf hvis det ikke tager til

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Hvis det kan berolige dig er det vist omkring 20-25 pct der oplever blødning i en graviditet.

jeg ville se tiden an frem til nf hvis det ikke tager til

Ja det læste jeg godt, og man ofte ikke finder ud af hvorfor. Jeg synes bare ikke, jeg kender nogle, som har prøvet det før, så havde behov for at høre erfaringer.

Jeg bliver bare så ked af det hver gang, jeg ser blod, og det fylder sindssygt meget, fordi jeg har prøvet at have en bio før. 

Men jeg prøver hele tiden at sige til mig selv at jeg har set hjerteblink og så de facts du nævner..

Anmeld Citér

19. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op. Blev du så fulgt ekstra? Eller var det bare sådan det var?

Altså, første gang betalte jeg for en scanning, anden gang, blev jeg scannet på sygehuset. Og så var der også et par scanninger ekstra, men mest fordi jeg blev fulgt på sygehuset pga andre komplikationer også. Men ja, efter de første par gange det skete, var det ikke lige så foruroligende, jeg fik bare at vide at sådan er det for nogle kvinder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.