Anbefal en køkken maskine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2017

RL2017

Vi har Hercules fra OBH. Vi er meget glade for den. Den har både dejkrog, piskeris og kagerører.

Vi har så tilkøbt kødhakker med pølsehorn, juicer og rivejern, så det kan man altså godt få til OBH.

Jeg kender ikke størrelse på skål men tror det er 5 liter eller større, og watt og andet kender jeg ikke. Men i Imerco anbefalede de OBH over kenwood, og det var ikke fordi den var dyrere pga tilbud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2017

helle85

RL2017 skriver:

Vi har Hercules fra OBH. Vi er meget glade for den. Den har både dejkrog, piskeris og kagerører.

Vi har så tilkøbt kødhakker med pølsehorn, juicer og rivejern, så det kan man altså godt få til OBH.

Jeg kender ikke størrelse på skål men tror det er 5 liter eller større, og watt og andet kender jeg ikke. Men i Imerco anbefalede de OBH over kenwood, og det var ikke fordi den var dyrere pga tilbud

Tak. 

Nej den ligger på omkring 1500 på nettet.

Jeg syntes bare ikke man kan læse så meget omkring det tilbehør som man kan købe til.

Anmeld Citér

18. juli 2017

helle85

Steffecph skriver:

Jeg har en Kenwood titanium. Jeg vil klart anbefale at købe en maskine med minimum 1200w. 

Jeg er meget glad for min Kenwood og jeg fortryder ikke et sekund at jeg ofrede lidt flere penge, end planlagt. 

Den kan klarer alt, uden problemer :-) 

Tak.

Dem der hedder titanium er bare meget dyre end de andre Kenwood. 

Jeg fandt lige denne også. Tror du den er fin nok. Til almindelig brug?

Og ellers har jeg linket til en anden på første side.

https://elsalg.dk/webshop/kenwood-kmm77006-inkl-blender?gclid=CjwKCAjw47bLBRBkEiwABh-PkeoGtjbESLCoOe_E1gUzO6attAghu_l48F-Wkp3X9rbR8rHK5n2lDxoC77oQAvD_BwE

Anmeld Citér

18. juli 2017

Mortilah

Jeg har selv en kitchen aid.. den store af dem. Jeg vil faktisk ikke anbefale den. Jeg er glad for den men jeg synes hurtigt den virkelig kæmper for at følge med når jeg bager boller..også selvom det ikke er en kæmpenportion. Den hopper på bordet og lyder ikke helt somom den er veltilpas med situationen. Altså: pæn at se på i matchende til køkkenet, cremefarve. Men vælger andet mærke næste gang

Anmeld Citér

18. juli 2017

incognito

Jeg bliver også nødt til at melde mig på Kenwood-holdet. I julegave 2010 fik jeg min Kenwood KM010. Den virker stadig upåklageligt. Jeg har blender, råkost, kartoffelskræller og kødhakker dertil. Alt fungerer fint.

Skålen til denne model er dog ikke så stor, men den passer til vores behov. Skulle den dog en dag brænde sammen, så ville jeg selvfølgelig gå efter en Kenwood med stor skål. Men uanset hvad klarer den rugbrødsdeje uden af brokke sig, og den tager mine surdeje som en leg, når de lige skal have en ordentlig tur.

Anmeld Citér

18. juli 2017

helle85

Mortilah skriver:

Jeg har selv en kitchen aid.. den store af dem. Jeg vil faktisk ikke anbefale den. Jeg er glad for den men jeg synes hurtigt den virkelig kæmper for at følge med når jeg bager boller..også selvom det ikke er en kæmpenportion. Den hopper på bordet og lyder ikke helt somom den er veltilpas med situationen. Altså: pæn at se på i matchende til køkkenet, cremefarve. Men vælger andet mærke næste gang

Tak.

Det bliver heller ikke sådan en.

Men jeg er meget i tvivl om hvad for en Kenwood det skal være. Har fundet et par stykker til 2500 og 3500. Det bliver ikke dyre end det for der har vi ikke råd til.

Anmeld Citér

18. juli 2017

helle85

incognito skriver:

Jeg bliver også nødt til at melde mig på Kenwood-holdet. I julegave 2010 fik jeg min Kenwood KM010. Den virker stadig upåklageligt. Jeg har blender, råkost, kartoffelskræller og kødhakker dertil. Alt fungerer fint.

Skålen til denne model er dog ikke så stor, men den passer til vores behov. Skulle den dog en dag brænde sammen, så ville jeg selvfølgelig gå efter en Kenwood med stor skål. Men uanset hvad klarer den rugbrødsdeje uden af brokke sig, og den tager mine surdeje som en leg, når de lige skal have en ordentlig tur.

Jeg har lige søgt på den og den er også på 1400 w.

Der er bare en del forskellige modeller

Anmeld Citér

18. juli 2017

Tip!

helle85 skriver:

Hvad for en af dem er det?

Major Premier.. aner faktisk ikke lige hvor mange watt.. 

det er en af de ret dyre maskiner, 5-6000 kr.. 

Anmeld Citér

18. juli 2017

Mortilah

helle85 skriver:

Tak.

Det bliver heller ikke sådan en.

Men jeg er meget i tvivl om hvad for en Kenwood det skal være. Har fundet et par stykker til 2500 og 3500. Det bliver ikke dyre end det for der har vi ikke råd til.

Min mor har en kennwood (helt ny, jeg kender ik modellen) men den kostede vidst 2500,- med rabat og hun er ovenud begejstret..

Iøvrigt hendes Kitchen Aid jeg har arvet

Anmeld Citér

19. juli 2017

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
helle85 skriver:

Da min mand snart har fødselsdag, så kunne jeg godt tænke mig at give ham en køkken maskine der både med kødhakker, rive jern og til at rør dej osv.

Men jeg har ikke så meget forstand på køkkenmaskiner.

Hvad har I?

Hvor meget dej ville være bedst at kunne tage og Hvor mange watt osv?

Og hvad mærke er bedst? Den skulle gerne kunne holde i mange år.

Det må gerne være hvor man evt kan købe tilbehør lidt af gangen. 

Jeg har en kenwood major (km040 eller km080 - kan ikke huske det). Den har 1500 w, og var den største maskine jeg kunne finde da jeg købte for 3 år siden - måske de fås større nu. Jeg er meget glad for den. Den var dyr - omkring 4000 på tilbud uden ekstra udstyr. Men den får også lavet arbejdet uden bøvl. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.