Anbefal en køkken maskine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
31 svar
5 synes godt om
17. juli 2017

helle85

Da min mand snart har fødselsdag, så kunne jeg godt tænke mig at give ham en køkken maskine der både med kødhakker, rive jern og til at rør dej osv.

Men jeg har ikke så meget forstand på køkkenmaskiner.

Hvad har I?

Hvor meget dej ville være bedst at kunne tage og Hvor mange watt osv?

Og hvad mærke er bedst? Den skulle gerne kunne holde i mange år.

Det må gerne være hvor man evt kan købe tilbehør lidt af gangen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2017

Anonymor

Jeg har ikke så meget forstand på watt og det der, men anbefaler klart en Kenwood! Jeg har en som oprindeligt var ejet af min mor, fik den med da jeg flyttede hjemmefra, og den fungerer stadig som ny. Elsker den. Den er 10 år gammel! 

Anmeld Citér

17. juli 2017

helle85

Anonymor skriver:

Jeg har ikke så meget forstand på watt og det der, men anbefaler klart en Kenwood! Jeg har en som oprindeligt var ejet af min mor, fik den med da jeg flyttede hjemmefra, og den fungerer stadig som ny. Elsker den. Den er 10 år gammel! 

Jeg kigger også på Kenwood maskiner 

Men syntes det er svært da de jo alligevel koster en del

Jeg har kigget lidt på denne her, da den har 3 udtag til forskelligt tilbehør, dem der er billiger har kun 2 også ved jeg ikke om de også kan tage alt tilbehør

Den burde vel også kunne fungere hvis man bruger over et kilo mel?

https://www.elgiganten.dk/product/husholdning/kokkenmaskiner-foodprocessor/KVL6100S/kenwood-chef-xl-elite-kokkenmaskine-kvl6100s

Anmeld Citér

17. juli 2017

Anonymor

helle85 skriver:

Jeg kigger også på Kenwood maskiner 

Men syntes det er svært da de jo alligevel koster en del

Jeg har kigget lidt på denne her, da den har 3 udtag til forskelligt tilbehør, dem der er billiger har kun 2 også ved jeg ikke om de også kan tage alt tilbehør

Den burde vel også kunne fungere hvis man bruger over et kilo mel?

https://www.elgiganten.dk/product/husholdning/kokkenmaskiner-foodprocessor/KVL6100S/kenwood-chef-xl-elite-kokkenmaskine-kvl6100s

Det ligner den vi har, bortset fra den selvfølgelig ser nyere og mere moderne ud. Jeg vil helst sikkert anbefale så stor skål som mulig. Jeg har haft kigget på en ny maskine på et tidspunkt, bare fordi jeg var lidt et luksusdyr, der drømte om den i en anden farve og der synes jeg nemlig stort set alle havde mindre skåle. Jeg synes den store skål er uundværlig, hvis man fx skal bage mange boller til fødselsdag og den slags. Aner ikke hvor mange liter vores skål er, men den ser sådan ud ift 1.5 liter sodavand. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juli 2017

helle85

Anonymor skriver:

Det ligner den vi har, bortset fra den selvfølgelig ser nyere og mere moderne ud. Jeg vil helst sikkert anbefale så stor skål som mulig. Jeg har haft kigget på en ny maskine på et tidspunkt, bare fordi jeg var lidt et luksusdyr, der drømte om den i en anden farve og der synes jeg nemlig stort set alle havde mindre skåle. Jeg synes den store skål er uundværlig, hvis man fx skal bage mange boller til fødselsdag og den slags. Aner ikke hvor mange liter vores skål er, men den ser sådan ud ift 1.5 liter sodavand. 

Ja den ser pæn stor ud.

Jeg tror ikke de fås støre end de der 6,7 liter. 

Men det er lift svært nå man ikke har forstand på det

Anmeld Citér

17. juli 2017

B&J

Jeg har denne 

http://m.pricerunner.dk/pl/1244-2850954/Koekkenmaskiner-og-Foodprocessorer/OBH-Nordica-Hercules-Sammenlign-Priser

Jeg syntes den er fantastisk dobbel dej med boller lækker fars blænder køber jeg ved siden af og jeg kan lave hjemme lavet pølser for det kan man også få til den og småkager 

jeg er bestemt tilfreds 

Anmeld Citér

17. juli 2017

helle85

B&J skriver:

Jeg har denne 

http://m.pricerunner.dk/pl/1244-2850954/Koekkenmaskiner-og-Foodprocessorer/OBH-Nordica-Hercules-Sammenlign-Priser

Jeg syntes den er fantastisk dobbel dej med boller lækker fars blænder køber jeg ved siden af og jeg kan lave hjemme lavet pølser for det kan man også få til den og småkager 

jeg er bestemt tilfreds 

Kan man også få råkost jern til den, for det kunne jeg godt tænke mig til

Anmeld Citér

17. juli 2017

helle85

B&J skriver:

Jeg har denne 

jeg er bestemt tilfreds 

Og hvor meget mel plejer du at bage med nå du bruger den?

Anmeld Citér

17. juli 2017

dorthemus

Jeg har en Hercules fra OBH. Den er jeg meget glad for 

Anmeld Citér

17. juli 2017

helle85

dorthemus skriver:

Jeg har en Hercules fra OBH. Den er jeg meget glad for 

Hvor meget mel plejer du at bruge?

Kan man få rivejern til den?

Jeg må lige kigge på dem senere  for de virker til at være lidt billigere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.