Vise taknemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2017

Jullesnulle

Miti's mama skriver:

Jeg lavede min mand nogle søde kort. Jeg købte en stak spillekort, skrev 52 grunde til hvorfor jeg elsker ham, printede det ud på papir i spillekorts størrelse og limede dem på. Så satte jeg alle kortene sammen med en nøglering. Noget i den her stil:  http://peppermintcreative.com/blog/2013/01/52-reasons-you-might-love-your-man-or-woman/

Stort hit 

Ej - det er da en suveræn ide! 

Men er de ikke lidt store til en nøglering..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2017

Miti's mama

Jullesnulle skriver:

Ej - det er da en suveræn ide! 

Men er de ikke lidt store til en nøglering..?

Jeg fandt en stor nøglering der skulle klipses på. Ellers kan et fint stykke bånd også gøre det 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Jeg lavede min mand nogle søde kort. Jeg købte en stak spillekort, skrev 52 grunde til hvorfor jeg elsker ham, printede det ud på papir i spillekorts størrelse og limede dem på. Så satte jeg alle kortene sammen med en nøglering. Noget i den her stil:  http://peppermintcreative.com/blog/2013/01/52-reasons-you-might-love-your-man-or-woman/

Stort hit 

Tak, det var en super sød ide. Det er noget jeg kan gå og hygge med og så kunne det være i kombination med noget wellness eller madlavning. 

Tak for alle jeres gode ideer! 

Anmeld Citér

13. juli 2017

Vivienne

Miti's mama skriver:

Stort hit 

Sikke da en fantastisk og kreativ ide 

Anmeld Citér

13. juli 2017

heaven

Hej baby.dk

Lang historie kort - jeg er gravid, 16 uger hende og blev for 14 dage siden sygemeldt med slem bækkenløsning. Det er 3. graviditet som har taget os 2 år at opnå pga. dårlig sædkvalitet. Jeg har ikke i mine to tidligere graviditeter døjet med bækkenløsning, men er svært ramt denne gang og har utrolig mange smerter. 

Min mand er det mest omsorgsfulde, kærlige og mest vidunderlige menneske, der nurser om mig konstant og gør alt hvad der står i hans magt for at jeg skal have det som blommen i et æg. Jeg kan godt have det lidt svært ved at han er så "hjælpsom" fordi jeg jo gerne vil kunne selv, men jeg har også indset at der er visse ting jeg bliver nødt til at overlade til ham, bl.a. støvsugning. 

Jeg giver ham meget i form af kærlighed og anerkendelse samt det jeg nu kan gå at lave hjemme, så han "kun" skal støvsuge i hjemmet, da han trods alt arbejder 37 timer ugentligt +/-. Jeg sørger selvfølgelig også for børnene.

Men jeg vil virkelig gerne købe/lave/give ham noget der virkelig symboliserer min evige taknemmelighed over hans fantastiske måde at være på og vise min kærlighed til ham. Men hvad søren skal jeg finde på? Nogen gode ideer???

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men en hel dag i "Romulus"/skallerup klit,  er mit foreslag. Evt med en overnatning..... Google det, det er nemmere end jeg skal forklare om alt det gode... jeg har været der flere gange, og man bestemmer jo selv hvor omstændigt/dyrt det skal være...

Anmeld Citér

13. juli 2017

Lisette W

Måske et lidt skør idé, men min egen kæreste ville elske det. Jeg kunne godt finde på at fylde badebassinet op midt i stuen og lave tropisk stemning oppustelige palmer kulørte drinks uden alkohol så alle kan være med og Hawaii blomster kranse til alle og så ville få ungerne med på en rigtig far-forkælelses dag. Jeg ville lave små lækre hapser og finde god musik vi alle kan danse til og bare gøre det til super hyggelig familie fest

Anmeld Citér

14. juli 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak. Det har jeg også tænkt på. Men det er bare sådan vi er vildt gode til at gøre ofte. Godt nok selvom børnene er hjemme. Men det nyder vi alligevel. 

Men et lille ophold kunne være en god mulighed 

Jeg vil sige, at selvom min kæreste og jeg et gode til at hygge sammen hjemme, tage ud og spise, tage på weekendture ud og rejse osv, så ville jeg stadig blive overstadigt glad hvis han arrangerede én af de ting uden jeg vidste af det, for at gøre noget rart for mig det er ikke mindre dejligt af at det ikke er en sjældenhed synes jeg. 

Anmeld Citér

14. juli 2017

Anonym

Kan anbefale kur ophold. Det hjalp mit bækken pga varmen. Imens fik manden en hel krops massage hvilket han nød da han træner meget. Så vi har aftalt at det er en ting vi gør fast. Det var også billigt vi gav omkring 1000 kr for både overnatning og massage adgang til stedet og 3 retters menu . Og morgenmad. Men  vis det skal være gratis så måske lave en picnic og køre ud i bilen finde et sted og spise og måske tage nogle sjove billeder som i kan mindes.  Lav evt et brev med dine følelser hvor du beskriver hvorfor du Elsker ham 

Anmeld Citér

14. juli 2017

Soffy27

Jeg købte et stort stykke karton og gik i gang med en sprit-tusch.. 

I kanten blev tegnet grene med blade og blomster - i midten skrev jeg noget a'la "jeg elsker dig" og vores navne i hjerter.. og rundt omkring skrev jeg "Tak for ....." 

Det var blandt andet "Tak for massage af ømme fødder" "Tak for lækker mad" "Tak for den største gave i min mave" "Tak for at du holder mig ud trods humørsvingninger" Tak for at du holder om mig" "Tak for at du trods min uformelige krop stadig fortæller jeg er dejlig" osv osv.. 

Den var et hit herhjemme..

Den havde han oppe og hænge i en del år indtil jeg altså insisterede på at den skulle i kælderen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.